زمان : 08 Aban 1396 - 09:39
شناسه : 142287
بازدید : 8046
 بازدید طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از معادن سنگ تراورتن منطقه پروده طبس. بازدید طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس از معادن سنگ تراورتن منطقه پروده طبس.

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس 

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس بهمراه معاون فنی و برنامه‌ ریزی فرمانداری ویژه و دیگر مسئولین از منطقه معدنی سنگ تراورتن طبس در منطقه پروده

در این بازدید که بهمراه خلیلی معاون امور فنی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه و سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان و کارشناسان مربوطه صورت پذیرفت، ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران، مشکلات‌ و مسائل ذیربط با معادن توسط مالکین معادن از قبیل درخواست زیرسازی و آسفالت راهها، انتقال برق به معادن، رفع مشکل سوخت و .... مطرح گردید.

 همچنین طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به سرمایه گذاران معادن مذکور پیشنهاد انجام فرآوری سنگها در شهرستان طبس را داد و افزود در این خصوص دولت آماده واگذاری زمین و اعطای تسهیلات و اجرای زیرساخت ها می باشد.

 در بازدید یکی از معادن تراورتن که وجود یک چشمه آبگرم گوگردی در ارتفاعات معدن قرار داشت پیشنهاد گردید که بعنوان منطقه ویژه گردشگری لحاظ گردد.

 در نهایت مقرر گردید که جلسه ای با حضور مالکین کلیه معادن سنگ‌ تراورتن منطقه پروده و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار گردد تا پیرامون مسائل و مشکلات و پیشنهادات ارائه شده تصمیم گیری گردد.