زمان : 01 Aban 1396 - 00:35
شناسه : 142142
بازدید : 10293
 استاندار خراسان جنوبی در جمع حامیان دولت در طبس  از پرویزی حلالیت بطلبید استاندار خراسان جنوبی در جمع حامیان دولت در طبس از پرویزی حلالیت بطلبید

به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس

 استاندار خراسان جنوبی در جمع حامیان دولت در طبس از پرویزی حلالیت بطلبید

مروج الشریعه استاندار جدید خراسان جنوبی در حالی به طبس آمدکه، همه ی فضای استان تحت تاثیر وقایع مربوط به مهندس پرویزی وجنجالسازی رسانه های دلواپسان قرار داشت.

اقتدارگرایان که حالا با رفتن پرویزی قند توی دلشان آب شده بود،مرتباً اصلاحطلبان خصوصا حامیان دولت درطبس را هدف حملات رسانه ای قرار می دادند.

اما سرانجام آقای استاندار به طبس آمد.پای سخنانش نشستیم و او را در قامت نماینده ای لایق و دانا برای دولت تدبیر و امید یافتیم.اگرچه کانال های خبری معلوم الحال از مدت ها پیش سم پاشی خود را علیه اصلاحطلبان شروع کرده بودند،حضور روحانی معزز و برجسته ی شهرستان ،حضرت حجة الاسلام و المسلمین حیدرزاده در کنار استاندار و درجمع حامیان دولت  نوید بخش تدبیر و امیدی بود که مروج الشریعه برای مردم طبس به ارمغان آورده بود.

او از امیر کبیر طبس،زنده یاد  مهندس شکیبی به نیکی یاد کرد .و فرماندار طلایی شهرستان راستود.و در اقدامی_جهادی اولین حکم انتصاب را برای یک اصلاحطلب به عنوان بخشدار صادر کرد تا نشان بدهد نماینده ای لایق برای دولت  ریس جمهور روحانی می باشد.

 او گفت کلیپی را که دلواپسان به استناد آن انواع حملات رسانه ای را علیه مهندس پرویزی ترتیب دادند دیده و واقعا همچین برداشتی از صحبت های ایشان نکرده است. شجاعت آقای استاندار در بیان نظراتش ستودنیست.

 سخن پایانی اینکه چه خوب است تمام کسانیکه از صحبت های مهندس پرویزی دچار سوءبرداشت شده بودند از ایشان طلب حلالیت کرده و ازین پس، بیش از پیش در گفتار و رفتار خویش رعایت تقوای الهی را بنمایند که و_العاقبة_للمتقین ...