زمان : 01 Aban 1396 - 00:30
شناسه : 142130
بازدید : 12841
اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای باز و توران پشت اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستای باز و توران پشت ارائه خدمات کاروان سلامت هلال احمر شهرستان یزد در روستاهای باز و توران پشت از توابع شهرستان تفت/ بیش از 70 روستایی از خدمات ویزیت و داروی رایگان بهره مند شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از اعزام کاروان سلامت به روستای باز و توران پشت از توابع شهرستان تفت خبرداد و گفت: بیش از 70 نفر در این روستا از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: به همت واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد و با حضور پزشکان داوطلب، پرستاران و بهیاران و اعضای داوطلبان کاروان سلامت به روستای باز و توران پشت اعزام شد.

وی بیان کرد : نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در تمام ایام سال و به مناسبت های مختلف در راستای خدمات رسانی به افراد خصوصا در مناطق محروم پیشگام هستند که در این کاروان اعزامی هلال احمر  بیش از 70 نفر از روستاییان از خدمات ویزیت و داروی رایگان بهره مند شدند.

مجیبی فر عنوان کرد: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت در مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف، کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است. 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اعلام اینکه توزیع پوشاک و لوزام بهداشتی میان روستائیان و اسباب بازی بین کودکان از خدمات دیگر این کاروان بوده است ، اعلام نمود : در این کاروان سلامت یک پزشک ، یک ماما ، 3 پرستار و 2 بهیار  و جمعی از داوطلبان ، به مراجعه کنندگان خدمات لازم را ارائه دادند.

این مقام مسئول در پایان از تمامی داوطلبان، خیرین، و پرسنلی که در برگزاری این کاروان سهیم بودند تقدیر کرد.