زمان : 30 Mehr 1396 - 23:29
شناسه : 142094
بازدید : 5146
پیام معاون وزیر و رییس سازمان به پنجمین گردهمائی فرماندهان رده های مقاومت بسیج حوزه و پایگاه های تابعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پیام معاون وزیر و رییس سازمان به پنجمین گردهمائی فرماندهان رده های مقاومت بسیج حوزه و پایگاه های تابعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور :معاون وزیر و رییس سازمان به پنجمین گردهمائی فرماندهان رده های مقاومت بسیج حوزه و پایگاه های تابعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پیامی صادر فرمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور :معاون وزیر و رییس سازمان به پنجمین گردهمائی فرماندهان رده های مقاومت بسیج حوزه و پایگاه های تابعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پیامی صادر فرمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

   به روح شهدای والامقام و امام شهدا (ره)‌ سلام و برای مقام معظم رهبری سلامت و عزت روزافزون آرزو می‌کنم. گرد هم آمدن شما عزیزان، فرمانده‌هان محترم حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد مقدس، فرصتی است مناسب برای ایجاد هماهنگی و همفکری بیشتر در دستیابی به اهداف والایی که امام (ره) در فرمان مبارک خود برای تشکیل بسیج مستضعفین ترسیم فرمودند. بر همة ماست که به عنوان بسیجیان صحنه آموزش ، همواره آن منشور مقدس را نصب‌العین خود در تمام امور قرار داده و بر مبنای آن عمل کنیم.

ما همگی عمیقاً بر این باوریم که بسیج، جویبار زلال تفکر عاشقانه امام و چشمه‌سار جوشان محبت و عشق به کردگار است. بسیج، حافظ دین و قرآن و پایبند به ولایت فقیه، حامی فداکار انقلاب است. بسیجی عاشقانه می‌جنگد و صادقانه خدمت می‌کند و جوانمردانه غیرت می‌‌ورزد و برادرانه یاری می‌نماید و عالمانه و همراه با بصیرت و آگاهی تحلیل می‌کند و مخلصانه هر چه دارد در طبق اخلاص گذاشته، تقدیم انقلاب می‌کند. رهبر بسیجیان چه زیبا بیان می‌کنند «هر یک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت و ایمان باشد، بسیجی است.» به این ترتیب لباس خاکستری را باید با چشم دل به تن هر کسی دید که مسئولانه در راه ایمان خویش گام برمی‌دارد. و آن‌گاه که می‌گویند «شما جوانان بسیجی و جوانان مؤمن، آگاهی را با احساس مسئولیت و شور و شعور همراه کنید.» شور و شعور را خصیصه بسیجی برمی‌شمارند. بسیجی بودن امروز یک روحیه است، روحی که در هر ظاهری می‌تواند حلول کند. در سایه‌سار این روحیه است که می‌توانیم این دوران سخت را پشت سر بگذاریم و وظیفه‌ای را که مردم بر گردن ما نهاده‌اند به خوبی انجام دهیم. من اطمینان دارم که بر پایه همان ایمان و مسئولیت‌پذیری و آگاهی که خصیصه بسیجی بودن است، دست یافتن به این اهداف امکان‌پذیر است. همان گونه که امام راحل فرمودند «من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیحیانم محشور گرداند» همگان این خلوص و صفا را بستایند و مزین به وصف بسیجی بودن را آرزوی خویش بدانند.

اینجانب یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان معزز هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند منان می خواهم تا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بیش از پیش درحفظ ارزشها ودستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی ما را یاری فرموده تا با ماموریت خطیری که همانا توانمند کردن منابع انسانی کشور است قدمی با آن عزیزان همراه باشیم .

 

برادر شما

محمدامین سازگارنژاد