زمان : 25 Mehr 1396 - 17:54
شناسه : 142037
بازدید : 7254
تشکیل جلسه  کمیته دانش آموزی مراسم 13 آبان تشکیل جلسه کمیته دانش آموزی مراسم 13 آبان مدیر کل آموزش و پرورش : سیزده آبان فرصت مناسبی برای آشنا نمودن دانش آموزان با توطئه های استکباری است .


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نشست کمیته دانش آموزی مراسم 13 آبان در محل سالن شهید ساداتی این اداره کل برگزارشد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد دراین جلسه با بزرگداشت یوم الله 13 آبان ، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گرا می داشت و افزود : 13 آبان فرصت مناسبی است تا دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی بیشتر با توطئه های استکباری دشمنان اسلام و انقلاب آشنا شوند .
"احمد شیرزاد " بر برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های 13 آبان در مدارس تاکید کرد و گفت : راهپیمائی 13 آبان نمود بارزی از اعلام انزجار و تنفر مردم انقلابی ایران از همه مستکبران عالم است .
وی با ارج نهادن به آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ، برحفظ و انتقال این آرمان ها به نسل جوان تاکید کرد و گفت : فرزندان آینده ساز ایران اسلامی باید به خوبی با شخصیت هایی که برای مبارزه با استکبار پیشتاز و پیشگام بوده اند آشنا شوند
وی با تسلیت ایام محرم و شهادت سید و سالارشهیدان کربلا از آن حضرت به عنوان الگو مبارزه با استکبار یاد کرد و افزود : فرهنگیان و دانش آموزان استان به همراه سایر اقشار جامعه در راهپیمائی یوم الله 13 ابان شرکت گسترده ای خواهند داشت .
درادامه نماینده تشکل های دانش آموزی و سایر اعضا نقطه نظرات خود را برای فراهم آوردن زمینه هرچه بهتر حضور دانش آموزان دراین مراسم ارائه کردند