زمان : 25 Mehr 1396 - 17:54
شناسه : 142036
بازدید : 6420
تجلیل از روشن دلان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد در روز عصای سفید تجلیل از روشن دلان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد در روز عصای سفید مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد از روشن دلان اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد در روز عصای سفید تجلیل نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد : افضلی در تکمیل خبر گفت :۲۳ مهر ماه روز جهانی نابینایان ( عصای سفید ) نامگذاری شده است و به همین مناسبت به منظور تجلیل و تقدیر از روشن دلان اداره کل مراسمی با حضور معاونین ،امام جماعت اداره کل و جمعی از مسئولین واحدها برگزار شد.

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد افزود: ۱۵ اکتبر روز جهانی نابینایان و عصای سفید است و این روز بخاطر اهمیت به روشندلان و توجه بیشتر به مشکلات آنها و ایجاد محیط های مناسب برای استفاده کنندگان از عصای سفید است .

افضلی با ایراد نکاتی ، تاکید کرد : روشندلان فرهیختگانی هستند که در زلال شعور و صفای فطرت ، جان آفرین را می نگرند و ما مفتخر به همکاری با این روشندلان هستیم .

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزدضمن تقدیر از زحمات همکاران روشندل  گفت : نابینا بودن محدودیت نیست چرا که در صورت ایجاد محدودیت هیچ یک از نابینایان توانایی انجام امور شخصی و عمومی خود را ندارند اما امروز شاهد هستیم که تمام همشهریان روشندل بویژه همکاران روشندل ما نه تنها فعالیت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و در اجرای امور محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع و همکاران با سایر پرسنل نیز اسوه و الگوی بقیه همکاران هستند .

در پایان از همکاران روشن دل اداره کل  با اهداء لوح و هدیه تقدیر به عمل امد .