زمان : 23 Mehr 1396 - 12:34
شناسه : 142004
بازدید : 5529
دیوانگی ترامپ بهانه‌ای برای تحقق خباثت‌های مستکبران است دیوانگی ترامپ بهانه‌ای برای تحقق خباثت‌های مستکبران است گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان یزد ترامپ را عروسک کوکی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: دیوانگی ترامپ بهانه‌ای برای تحقق خباثت‌های مستکبران است.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد در حاشیه درس تفسیر قرآن ویژه مسئولان یزد در ارتباط با سخنان سخیف ترامپ علیه ایران و ملت ایران اظهار کرد: من تعجب می‌کنم که این دلارها چقدر می‌توانند عقل انسان‌ها را منحرف کنند یا آنها را به وادی بکشاند که دست به هر دروغ و گناه و خباثتی بزند.
وی با تاکید بر اینکه دلارهای عربستان آمریکایی‌ها را مست کرده، افزود: حیله‌گری‌های شیاطین بزرگ که انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند، هم در کنار عربستان سعودی به دنبال از پای در آوردن ایران هستند و برای این منظور ترامپ را جلو انداخته‌اند.
امام جمعه یزد افزود: این اقدامات در حال حاضر برای ضعیف کردن و خلع سلاح ایران اسلامی انجام می‌شود تا بتوانند به مرام و هدف اصلی خود که از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است دست پیدا کنند.
ناصری یزدی تصریح کرد: همه این زد و بندهایی هم که انجام می‌دهند برای همین است و با پول نفت کشورهای عربی و حیله‌گری‌های انگلیس و آمریکا و رژیم صهیونیستی این مسیر را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: تمام یاوه سرایی‌هایی که الان انجام می‌شود به دلیل عصبانیت‌هایی است که از شکست‌های پی در پی خود در منطقه در وجودشان ایجاد شده و جایگاه خود را در خطر دیده‌اند.
ناصری یزدی افزود: امروز آمریکا و دیگر مستکبران جهان موقعیت خود را در منطقه در خطر دیده‌اند چرا که ایران نگذاشته آنها به اهداف خود که تجزیه عراق، نابود کردن حرم‌های اهل بیت(ع) و پایگاه شیعیان، تجزیه سوریه و آواره کردن مردم این کشور، تجزیه لبنان و افزودن به اسرائیل و تحقق خاورمیانه بزرگ است برسند و همین موضوع برای آنها به خشم بزرگ تبدیل شده است.
امام جمعه یزد افزود: همه این موارد خصمانه استکبار جهانی در شخصیت فردی به نام ترامپ جمع شده و سران رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای مستبکر جهان وی را جلو انداخته‌اند و این که بیان می‌کنند وی دیوانه است برای این است که هر حرفی می‌خواهد بی‌پروا بزند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد ترامپ را به یک عروسک کوکی تشبیه کرد و گفت: ترام با دلار و برخی حرکات و حرف‌های دیگر کوک شده و چنین یاوه‌گویی‌ها را انجام می‌دهد ولی تمام دنیا به خوبی می‌دانند که این حرف‌ها دروغ است.
وی به جنایت‌های متعددی که آمریکایی‌ها در منطقه انجام دادند اشاره کرد و افزود: تمام حرف‌ها و تهمت‌هایی که ترامپ به ایران نسبت می‌دهد عینا مربوط به خودشان است و آمریکایی‌ها بودند که در منطقه و در کشورهای مختلف اقدام به جنگ افروزی و کشتار مردم مظلوم کردند.
منبع: دفتر امام جمعه یزد