زمان : 23 Mehr 1396 - 12:15
شناسه : 141995
بازدید : 4368
عملکرد مدرسه علمیه خواهران ابرکوه بررسی شد عملکرد مدرسه علمیه خواهران ابرکوه بررسی شد حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در سفر به شهرستان ابرکوه با طلاب و مسئولان مدرسه علمیه خواهران این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزد فردا، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران یزد به همراه معاونان این حوزه در سفر یک روزه به شهرستان ابرکوه از نزدیک با فعالیت ها و مشکلات حوزویان این منطقه اشنا شدند.

در این بازدید هر یک از معاونان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد اعم از فرهنگی، آموزش، پژوهش، اداری و مالی به بررسی آخرین دستاوردهای هر یک از معاونت های مدرسه علمیه خواهران ابرکوه پرداختند و اخرین دستورالعمل های سال تحصیلی جدید را مطرح کردند.

این گزارش می افزاید:  نشست های جداگانه ای با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه خواهران استان یزد با اساتید مدرسه علمیه خواهران کوثر ابرکوه و نیز با طلاب در حال تحصیل این مدرسه علمیه به منظور آشنایی با دستاوردها و انتقادات و پیشنهادات آنان برگزار شد.

در ادامه این سفر، حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی و هیئت همراه با حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان و مؤسس مدرسه علمیه کوثر ابرکوه دیدار کردند و در خصوص پیگیری برخی پیشنهادات طلاب و برنامه های آتی مدرسه با وی گفتگو کردند.