زمان : 13 Mehr 1396 - 13:40
شناسه : 141554
بازدید : 8039
آماده هرگونه همکاری با متقاضیان احداث نیروگاه خورشیدی در بافق هستیم زاده ر حمانی در دیدار با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان : آماده هرگونه همکاری با متقاضیان احداث نیروگاه خورشیدی در بافق هستیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ زاده رحمانی فرماندار بافق با صباغ زادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان یزد دیدار و در خصوص تسریع در روند تحقق درخواست متقاضیان سرمایه گذاری در بخش انرژی خورشیدی بحث و تبادل نظر کردند.

محمد زاده رحمانی در این جلسه با توجه به محدودیت های پست برق مبارکه بافق خواستار ابطال مجوز و نپذیرفتن درخواست افرادی شد که توان اجرایی این گونه طرح ها را ندارند و یا اراده برای این کار را نداشته و پیگیر اتمام پروژه نیستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: آماده هرگونه همکاری با متقاضیان احداث نیروگاه خورشیدی در بافق هستیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان نیز ضمن تشکر از پیگیری های مستمر فرماندار بافق عنوان کرد: یکی از متقاضیان احداث نیروگاه 10 مگاواتی خورشیدی اقدامات اولیه را انجام داده و در مرحله اخذ مجوز اتصال می باشد و در خواست متقاضی دیگر در حال بررسی است.

محمد حسن صباغ زادگان با اشاره به عامل محدود کننده دما در بافق یاد آور شد: با این وجود، سیاست این شرکت و دفتر امور اقتصادی استانداری، سوق دادن سرمایه گذاران به سمت بافق می باشد.