زمان : 25 Shahrivar 1396 - 12:54
شناسه : 140970
بازدید : 4219
دیدار با همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان دیدار با همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد به مناسبت روز تکریم از بازنشستگان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از دیدار با همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد خبر داد .

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ،مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با حضوردر منزل تعدادی از پیشکسوتان عرصه مهارت و همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با آنان دیدار و گفتگو کرد.  

       به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشتگان " افضلی"مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه معاونین اداره کل ،رییس امور عمومی و رئیس حسابداری به منظور تکریم بازنشستگان در منازل آقایان "سالاری"،"عبدالهی"،"نورالهی "و"سرکارخانم مشکی " از همکاران بازنشسته عرصه مهارت اداره کل حضور و ضمن گفتگو با آنان از خدمات صادقانه این چهار تن تقدیر نمودند.

در این دیدار علی آقا افضلی بازنشستگی را افتخاری مهم در دوره زندگی هر فرد دانسته و افزود:بازنشستگان منبعی از تجارب ارزشمند و خاطرات تلخ و شیرین گذشته هستند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: پیشکسوتان توانمندی‌های زیادی دارند و تکریم از آن‌ها صرفاً با برگزاری جلساتی ازاین‌دست، محقق نمی‌شود بلکه باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای به‌کارگیری تجربیات 30 ساله آنان که بسیار ارزشمند است، انجام شود و این کار جز توسط تشکل‌ها با رویکرد هم‌افزایی توانمندی‌ها میسر نیست

شایان ذکر است در پایان هدیه ای به رسم یاد بود به بازنشستگان این اداره کل اهدا گردید