زمان : 12 Shahrivar 1396 - 15:51
شناسه : 140724
بازدید : 6735
 ماهنامه الکترونیکی مبشران منتشر می شود به مناسبت ايام امامت و ولايت؛ ماهنامه الکترونیکی مبشران منتشر می شود دبیر اجرایي ستاد مبشر غدیر از انتشارهفدهمین ماهنامه الکترونیکی مبشران از سوي مركز فرهنگي مبشران غدير خبر داد.



به گزارش روابط عمومي مركز فرهنگي مبشران، عليرضا ثواچه اظهار داشت: ماهنامه الکترونیکی در اين شماره كه به مناسبت ايام امامت و ولايت منتشر مي‌شود، به بررسي واقعه مهم غدير و مطالبي با محوريت ولايت اميرالمومنين حضرت علي (ع) تهيه و تدوين شده است.
وی ادامه داد: این ماهنامه همچون شماره‌هاي گذشته دارای بخش‌های متنوعي شامل سخنی از جنس نور، آشنایی با خوبان، قدم به قدم با امیر غدیر، به روز باشید و .... است.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجنماعی، ورزشی با اشاره به اينكه در اين شماره همچنين به موضوع مهم مباهله نيز پرداخته شده است، گفت: در بخش بخش قدم به قدم با امیر كه از مطالب ثابت اين نشريه الكترونيكي است، به وقايع روز مباهله پرداخت شده است.
ثواچه خاطرنشان کرد: در اين شماره همچنين مقاله اي از حجت الاسلام محمدحسن معزالديني امام جمعه موقت يزد و از روحانيون به نام اين استان منتشر خواهد شد.
وی بیان کرد: گفتگو با محمدرضا شایق از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه یزد، گفتگو با يكي از مرشدان زورخانه و ... را از ديگر بخش‌هاي اين ماهنامه الكترونيكي برشمرد.
دبیر اجرایي ستاد مبشران غدیر عنوان كرد: علاقمندان می توانند برای مطالعه ماهنامه مبشران به سایت مبشران با نشانی mobasherghadir.ir يا سامانه هوشمند mobasheran_bot @ مراجعه كنند.
وي يادآور شد: اين شماره از ماهنامه به مناسبت عید غدیر علاوه بر نشر الكترونيكي در قالب ويژ‌ه‌نامه كاغذي نيز منتشر مي‌شود.