زمان : 12 Shahrivar 1396 - 15:49
شناسه : 140705
بازدید : 9194
مديركل دفتر امور روستايي وشوراهاي استانداري با مدیر کل صدا و سیماي مركز يزد دیدار کرد صدا و سیمای مرکز یزد مديركل دفتر امور روستايي وشوراهاي استانداري با مدیر کل صدا و سیماي مركز يزد دیدار کرد یارمند مديركل دفتر امور روستايي وشوراهاي استانداري با دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد دیدار کرد و از ایشان تقدیر کرد .

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد "   مديركل دفتر امور روستايي وشوراهاي استانداري در اين ديدار با قدرداني از زحمات و تلاشهاي صداوسيماي مركز يزد در انعكاس فعاليتها و نقش روستائيان در استان گفت : در بحث اشتغال روستايي تاكنون اقدامات خوبي صورت گرفته است كه اميدواريم با حمايتهاي رسانه ملي در بحث تهيه مستند و گزارشهاي خبري ،‌شاهد رونق اشتغال پايدار و معرفي پتانسيل هاي خوبي در روستاها باشيم.

يارمند در ادامه به ايجاد و راه اندازي فرستنده هاي دیجیتال در برخي روستاهاي استان اشاره و بر تعامل و همكاري دفتر امور روستايي با صداوسيما تاكيد كرد.

مديركل صداوسيماي مركز يزد هم در اين ديدار گزارشي از برنامه ها و اقدامات اين مركز  در خصوص برنامه سازي و معرفي آداب و رسوم روستائيان استان ارائه كرد و افزود : خدا را شكر تاكنون برنامه هاي خوبي در حوزه روستاها به صورت هفتگي در صداوسيما تهيه شده كه قراره در آينده نزديك اين برنامه ها بارويكرد جديدي در بحث روستاهاي هدف گردشگري تهيه و توليد شود .

پهلوانيان به افتتاح چهار ايستگاه فرستنده ديجيتال در هفته دولت در روستاهاي استان اشاره كرد و افزود : ما آمادگي داريم تا با اعتبارات استاني و ملي بتوانيم شاهد پوشش صددرصدي ديجيتال در تمامي روستاهاي استان باشيم.

در اين ديدار همچنين از زحمات و تلاشهاي صداوسيماي مركز يزد در معرفي روستاهاي استان با لوح سپاس قدرداني شد.