زمان : 10 Shahrivar 1396 - 07:08
شناسه : 140674
بازدید : 6846
سخنرانی فرماندار ویژه شهرستان طبس درمحل هیأت ابوالفضلی به مناسبت  گرامیداشت هفته دولت سخنرانی فرماندار ویژه شهرستان طبس درمحل هیأت ابوالفضلی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت فرماندار ویژه شهرستان طبس درمحل هیأت ابوالفضلی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سخرانی نمود.

به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس درمحل هیأت ابوالفضلی به مناسبت  گرامیداشت هفته دولت  نمود

مهندس طلائی ضمن عرض خیر مقدم به مهندس پرویزی و همراهان یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و از همراهی استاندار و دیگر مسئولین در افتتاح پروژه های عمرانی تقدیر و تشکر کرد.
 وی گفت در بازدید از ناحیه زغالی مزینو مشکل تامین خوراک نیروگاه طبس به مدت ۳۰ الی ۳۵ سال اینده حل شد و در زمینه تامین خوراک نیروگاه مشکل خاصی وجود ندارد.
 طلائی افزود: تاکید مهندس پرویزی بر این است که طبس بصورت ویژه دیده شود. قاعدتا شرایط شهرستان طبس نیز شرایط خاص و ویژه بوده است.
 مهندس طلائی در ادامه گفت: پروژه پروده ۴ با درایت استاندار این پروژه دوباره جان گرفته و با همت استاندار در آینده ای نزدیک براه خواهد افتاد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه در ادامه گفت: مسئولین ارشد راه آهن قول ایجاد پروژه ریلی در طبس و همچنین دو خطه کردن راه آهن شرق را داده اند که مطمئنا با پیگیری انجام خواهد شد.
افزایش و اعتبارات از ۲۸ میلیارد تومان در سال گذشته  به ۴۳ میلیارد تومان در سال جاری نیز از برکات نگاه ویژه استاندار به طبس می باشد.
 توسعه موضوعی درون زاست و مردم و مسئولین باید همدل و همصدا باشند تا شاهد توسعه در شهرستان باشیم که خوشبختانه در طبس اینگونه بوده و صدای مردم طبس به گوش مسئولین استانی و کشوری رسیده است.