زمان : 06 Shahrivar 1396 - 10:39
شناسه : 140575
بازدید : 9869
اولین نشست فعالان جوان استان با مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اولین نشست فعالان جوان استان با مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جمعی از جوانان فعال در سمن های استان به نمایندگی از 157هزار جوان عضو سازمان های مردم نهاد یزد با دکتر محمدرضا پیرنیا دیدار و گفتگو کردند.

اولین نشست فعالان جوان استان با مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

جمعی از جوانان فعال در سمن های استان به نمایندگی از 157هزار جوان عضو سازمان های مردم نهاد یزد با دکتر محمدرضا پیرنیا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، این جلسه در محل این سازمان و با حضور محمدرضا پیرنیا، میثم وطنیه و جمعی از مدیران برگزار شد، در ابتدای جلسه میثم وطنیه رئیس مجمع جوانان استان با اشاره به فعالیت های سمن ها در حوزه های مختلف اجتماعی ،ورزشی ،محیط زیست ،هنری و ... گفت: شهر یزد جوانان دلسوز و فعالی دارد که به پشتوانگی و دلگرمی مسئولان احتیاج دارند. سمن های یزد دارای کارنامه درخشانی است که در همین راستا در پایان شهریورماه سال جاری میزبان رؤسای مجامع همه استان های کشور خواهیم بود.

در ادامه این جلسه محمدرضا پیرنیا با ابراز خشنودی  اذعان داشت: علی رغم اقدامات خوبی که دولت تدبیر و امید با در نظر گرفتن منویات مقام معظم رهبری در ایجاد فضاهای لازم و مناسب جهت عموم مردم انجام داده است،متاسفانه هیچکدام از دستگاه های متولی حتی سازمان مطبوع ما اقدام جدی در راستای برآوردن نیازهای بحق جوانان که از سرمایه های اصلی کشور هستند صورت نپذیرفته و در این راستا سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد آمادگی خود را جهت همراهی با جوانان سمن ها در ایجاد فرصت مناسب و تعامل سازنده اعلام میدارد و همچنین پیشنهاد میشود تا نقشه راهی برای جوانان استان تنظیم وکارگروه استانی متشکل از دستگاه های ذیربط جهت این مهم تشکیل گردد.

در پایان رئیس مجمع جوانان استان با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل سازمان فاو از همکاری های ایشان با این مجمع قدردانی کرد.