زمان : 30 Mordad 1396 - 21:34
شناسه : 140410
بازدید : 16582
آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور رشته های فرهنگی و هنری آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور رشته های فرهنگی و هنری علاوه بر پذیرش دانشجو در دوره کاردانی، در رشته های روابط عمومی، مدیریت فرهنگی با دو گرایش برنامه ریزی فرهنگی و برنامه ریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی، رشته های گرافیک، نقاشی، عکاسی خبری، سینما با گرایش تدوین، گریم (آرایش و پیرایش مو) و هنرهای نمایشی (سنتی و آیینی) دانشجو می پذیرد.


ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد احمدرضا قدیریان با اعلام این خبر گفت: این مرکز دانشگاهی برای مهرماه امسال در رشته های فرهنگی و هنری بدون کنکور دانشجو می پذیرد.
سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد افزود: علاوه بر پذیرش دانشجو در دوره کاردانی، در رشته های روابط عمومی، مدیریت فرهنگی با دو گرایش برنامه ریزی فرهنگی و برنامه ریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی، رشته های گرافیک، نقاشی، عکاسی خبری، سینما با گرایش تدوین، گریم (آرایش و پیرایش مو) و هنرهای نمایشی (سنتی و آیینی) دانشجو می پذیرد.
قدیریان گفت: ثبت نام برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته آغاز شده و تا پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

لازم به ذکر است علاقمندان به تحصیل در رشته های کارشناسی ناپیوسته این مرکز دانشگاهی می توانند به سایت سنجش (www.sanjesh.org) مراجعه و با دانلود کردن دفترچه راهنما اقدام به ثبت نام کنند.