زمان : 29 Mordad 1396 - 13:17
شناسه : 140373
بازدید : 11420
از ظرفیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی استفاده شود از ظرفیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی استفاده شود مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در نشست با رییس و معاونین دانشکده علوم قرآنی ‏استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی در حوزه های پژوهشی وقف را ‏خواستار شد.‏

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین حسین زارع زاده ظهر روز گذشته در نشست با رییس و معاونین دانشکده علوم قرآنی اظهار داشت: برای مجموعه اوقاف استان یزدوجود  دانشکده علوم قرآنی در شهرستان میبد که به صورت تخصصی به آموزش های علوم قرآنی می پردازد افتخاری ویژه است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه افزود: باید بیش از گذشته از ظرفیت های اساتید و دانشجویان دانشکده به خصوص در محور آموزش و پژوهش در حوزه های فعالیت های اداره کل اوقاف بهره برداری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: وقف به عنوان یک نهاد اسلامی مقدس می تواند پشتوانه خوبی برای تولید دانش معارف دینی و قرآنی باشد. از این رو دانشجویان هم ما را در تبلیغ و ترویج این سنت حسنه اسلامی یاری و همراهی نمایند.

زارع زاده در پایان تاکید کرد: برای دست یابی به افق های جدید به پایان نامه های دانشجویی با موضوعات مورد نظر وقف جهت دهی صورت گیرد.

دکتر موسوی ریاست دانشکده علوم قرآنی میبد نیز در ادامه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته آموزشی و پژوهشی را یادآور شد و افزود: معرفی این دانشکده به جامعه و تبیین خدمات فرهنگی و علمی این مرکز تخصصی قرآن کریم در یزد  بسیار مهم و ضروری است.

وی در ادامه به پروژه های عمرانی دانشکده شامل احداث مسجد و خوابگاه دانشجویی اشاره کرد و افزود:  پروژه خوابگاه دانشجویی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری (مدطله العالی ) تامین گردید که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی نزدیک به 70 درصدی به علت کمبود جدی اعتبارات متوقف گردیده است.

وی در پایان هم افزایی بیش از پیش مسئولین دونهاد در حوزه های فرهنگی، پژوهشی و عمرانی را خواستار شد.