زمان : 29 Mordad 1396 - 13:15
شناسه : 140362
بازدید : 2908
افتتاح 63 پروژه در حوزه برق استان یزد در هفته دولت افتتاح 63 پروژه در حوزه برق استان یزد در هفته دولت مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد از بهره برداري 63 پروژه برق همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد .

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتي در آستانه هفته دولت سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اظهار داشت: طرح های حوزه برق استان در پنج محور برق رساني به مسکن مهری شهری و روستایی ، توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی ، بهینه سازی شبکه ها در حوزه روستایی و شهری ، تامین روشنایی شهرها و روستاها و نصب کنتور طرح فهام با اعتباري بالغ بر 93 میلیارد و سیصد و پنجاه و پنج ميليون ریال اجرا شده است.

وی با بيان اينكه بهره برداری از طرح های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکین برق دارد ، عنوان كرد: با اجراي 19 طرح توسعه و احداث شهري و روستايي افزون بر 55 هزار متر شبكه فشار متوسط و ضعیف و 772 دستگاه چراغ پر بازده به تجهيزات شبكه استان يزد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد اعلام كرد : در حوزه روشنايي، 17 پروژه با احداث 18 هزار متر شبكه فشار متوسط و فشار ضعیف با هزينه ای بالغ بر پانزده میلیارد و 556میلیون ريال به بهره برداري مي رسد.

مهندس صحتي تکمیل برق رساني به مسكن مهر را از اولويت هاي وزارت نيرو در دولت تدبير و اميد برشمرد و خاطرنشان كرد: در مجموع پروژه های شهری و روستایی مسکن مهر ، شش هزار و 81 متر شبكه فشار متوسط احداث می شود و چهار طرح استان برقدار می شود  که عمده آن مربوط به برق رساني به فازهای پروژه مسكن مهر  رز  و   روشن  ، تصفیه خانه مسکن مهر میبد و نو اندیشان صبا در شهرستان یزد خواهد بود.

وي با بيان اينكه 89 دستگاه پست هوايي به ظرفيت 8  هزاركيلوولت آمپر به تاسيسات موجود افزوده شده است،  اذعان كرد: شركت توزيع نيروي برق در این پروژه ها بر اساس رويكرد وزارت نيرو ، بستر سازی لازم برای اتوماسیون شدن شبکه ها و کاهش تلفات برق را لحاظ کرده است. 

مهندس صحتي تامین روشنایی بلوار سامعی ، خاتم ، شهدای رحمت آباد و جنب استانداری را از مهمترین پروژه های روشنایی شهرستان یزد برشمرد و گفت: در مجموع پروژه های روشنایی قابل افتتاح بالغ بر 887 دستگاه چراغ روشنایی با توان مصرفی 70 و 150 وات به کار رفته است.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد با بيان اينكه تعداد مشتركين برق استان يزد از 630 هزار مشترك فراتر رفته است تاكيد كرد: استفاده از شيوه هاي نوين مديريت شبكه براي استمرار انرژي الكتريكي و افزايش قابليت اطمينان شبكه ، فرهنگ سازي و اصلاح الگوي مصرف مشتركين، گسترش و توسعه خدمات الکترونیک از برنامه هاي استراتژيك اين شركت محسوب مي شود.