زمان : 25 Mordad 1396 - 00:48
شناسه : 140308
بازدید : 3121
رسانه ملی همیشه حامی ورزش استان بویژه ورزش همگانی بوده است صدا وسیمای مرکز یزد رسانه ملی همیشه حامی ورزش استان بویژه ورزش همگانی بوده است نشستی با حضور مدیرکل ،‌معاونین صدا و سیمای مرکز یزد و همچنین مدیرعامل سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری یزد با هیئت همراه در صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد "‌مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در نشست تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری همایش دوچرخه سواری 3شنبه های بدون خودرو با اشاره به تعامل و همکاری با برگزارکنندگان این همایش گفت در راستای فرهنگ سازی، سلامتی و نشاط مردم رسانه به عنوان وظیفه خود رویدادهای ورزشی از جمله این همایش دوچرخه سواری را پوشش داده است.

دکتر پهلوانیان افزود باید زیرساختها و مسیرهای دوچرخه سواری برای امنیت دوچرخه سواران در سطح شهر ایجاد شود و این نیازمند حمایت مسولان استان است.

پیرنیا مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد هم از اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صداوسیما در پوشش رویدادهای ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

رییس تربیت بدنی، سرپرست و نایب رییس هیات ورزش های همگانی استان نیز در این نشست به ارایه گزارشی از برگزاری همایش دوچرخه سواری 3شنبه های بدون خودرو پرداختند.

شصت و چهارمین و آخرین هفته از این همایش هفته گذشته برگزار شد و از این هفته همایش دوچرخه سواری 5 شنبه ها برگزار می‌شود.

در پایان این نشست از عوامل و دست اندرکاران صداوسیما در اطلاع رسانی و پوشش خبری این همایش تجلیل شد.