زمان : 19 Mordad 1396 - 01:06
شناسه : 140179
بازدید : 5969
جشنواره کشوری بیطار با حضور دامپزشکی برگزار می گردد. مدیر کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: جشنواره کشوری بیطار با حضور دامپزشکی برگزار می گردد. دکتر علی اکبر حداد زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی مبتنی بر تبیین مولفه های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در دامپزشکی و به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی، جشنواره کشوری بیطار با موضوع دامپزشکی، سلامت و پیشرفت برگزار می گردد.

دکتر علی اکبر حداد زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی مبتنی بر تبیین مولفه های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در دامپزشکی و به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان ایران اسلامی، جشنواره کشوری بیطار با موضوع دامپزشکی، سلامت و پیشرفت برگزار می گردد.

این مقام مسئول، فرهنگ سازی مصرف بهینه، ارتقاء سطح بینش و نگرش جامعه نسبت به ارزش مادی و معنوی و دستیابی به آثار فاخر تصویری در این زمینه را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ی بیطار عنوان کرد و گفت: امیدواریم روزی شاهد رشد آثار مرتبط با دامپزشکی در حوزه های علمی، فرهنگی و هنری مرتبط با حوزه ی دامپزشکی باشیم.

دکتر حدادزاده تصریح کرد: رویکردهای اصلی جشنواره با موضوعات مقابله و درمان بیماری های مشترک بین انسان و حیوان، سختی کار دامپزشکی، بهداشت و رفاه حیوان و ارتباط انسان و حیوان و پرستاری دامپزشکی می باشد. در این جشنواره بخش های فیلم کوتاه، عکس، انیمیشن، تحقیق و پژوهش و کارگردانی و فیلم نامه نویسی گنجانده شده است.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد با توجه به وجود بخش ویژه مسابقه که مربوط به غیر حرفه ای ها می باشد علاوه بر پرسنل دامپزشکی عموم  مردم استان نیز می توانند در این جشنواره با ارسال آثار خود حضور فعال داشته باشند.