زمان : 16 Mordad 1396 - 04:50
شناسه : 140118
بازدید : 7198
حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در دفتر سایت خبری یزدفردا حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در دفتر سایت خبری یزدفردا رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان همزمان با نزدیک شدن به روز خبرنگار دردفتر سایت خبری یزد فردا حضور پیدا کرد.

به گزارش ......................، آقای دکتر میرفخرالدینی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در دیدار با آقای جلالی مدیر مسئول سایت خبری یزدفردا ضمن عرض تشکر و قدردانی از ایشان، سایت خبری یزدفردا را یکی از ارکان  مهم خبری در استان دانست.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن بیان جایگاه و اهمیت دانشگاه فنی و حرفه ای در اقتصاد و صنعت، از ارتباط خوب صورت گرفته با صنعت استان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به تقاضای دائم کارخانه ها و صنعت یزد از این دانشگاه جهت معرفی نیرو و تکنسین، آمار بالای اشتغال فارغ التحصیلان را از ویژگی های بارز این دانشگاه برشمرد. 

ایشان آمار بالای پذیرش دانشجوی غیر بومی در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد را مهم ذکر کرد و تصریح کرد:رسانه های استان می توانند با معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های این دانشگاه و ایجاد شناخت و تشویق خانواده ها، گام موثری در رونق صنعت استان و رفع مشکل بیکاری جوانان بردارند.

در ادامه دکتر میرفخرالدینی از برگزاری مسابقات بین المللی شبیه سازی سازه های معماری و کسب مقام های متعدد دانشجویان در مسابقات ملی و بین المللی و دیگر اقدامات و فعالیتهای انجام شده در دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در سال ها گذشته مطالبی را بیان نمود و از برنامه ریزی و ارتباط با انجمن های علمی مطرح جهان به منظورانجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در سال تحصیلی جدید خبر داد.