زمان : 13 Mordad 1396 - 23:51
شناسه : 140082
بازدید : 6043
پیام تسلیت انجمن پزشکان عمومی استان یزد به مناسبت درگذشت پزشک شهیر یزدی پیام تسلیت انجمن پزشکان عمومی استان یزد به مناسبت درگذشت پزشک شهیر یزدی یزد فردا :در پی درگذشت پزشک شهیر یزدی انجمن پزشکان عمومی استان یزد پیام تسلیتی صادر کرد.

 انجمن پزشکان عمومی استان یزد در پی درگذشت جلال مجیبیان پزشک شهیر یزدی پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:

هوالباقی
از شمار دو چشم یک تن کم
وز شمار خرد هزاران بیش
هجرت روح بلند دکتر مجیبیان، مرد اخلاق و پزشکی و معرفت، شاید کمتر باورپذیر باشد. مردی که سال‌ها به شوق خدمت، یزد را به امید دردمندان و بیماران تبدیل کرد و با اندیشه بلند خود آغازگر راه نوینی در تاریخ طبابت یزد شد. چه انسان‌هایی که به همت این مرد عزیز، برای درمان درد خود، به مجموعه عظیم درمانی او روی آوردند.
چه قلب‌ها که اولین بار در دستان او تپید و چه چشم‌ها که اولین بار با او دنیا را دید. حالا صاحب آن دست‌ها، قلبش، کنار معبود آرام‌گرفته است. چه آرامش عظیمی که دعای هزاران یزدی و ایرانی را همراه خود دارد. نام دکتر مجیبیان معادل فروتنی، سادگی و خدمت بزرگ و شایسته در سلامت است.
شاید جسم این مرد بزرگ آرام‌گرفته اما روح بلندش چون همیشه این بار بیشتر به فکر دردمندان و مستمندان است. امروز چشم‌های زیادی از دوری او اشک می‌ریزند که نیست تا باز شاهد شیرین کلامی‌ها و نغزگفتارها و بزرگ اندیشه‌های او باشیم؛ اما دلمان آرام است که فرزندانش نام دکتر مجیبیان بزرگ را زنده نگه می‌دارند و هریک در جایگاه بلند خود حافظ این اسم هستند.
انجمن پزشکان عمومی یزد این ضایعه عظیم را به همه مردم یزد و همه آن‌هایی که سلامت و حضور خود در دنیای ما را مدیون دکتر مجیبیان هستند تسلیت می‌گوید. امروز جامعه سلامت داغدارترین است زیرا یکی از بهترین سرمشق‌ها و الگوهای خود در طبابت نوین و مدیریت و مردم‌داری سلامت را ازدست‌داده است.
به خانواده بزرگ مجیبیان، به‌ویژه استاد ارجمند دکتر مهدیه مجیبیان و سایر وابستگان این خاندان محترم، تسلیت می‌گوییم و از خدا می‌خواهیم روح دکتر مجیبیان بزرگ، امروز بر سر سفره اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مهمان باشد.
گفتنی است دکتر جلال مجیبیان که برای جراحی و تعویض دریچه آئورت قلب به کشور آلمان سفر کرده بود و به مدت دو هفته در بیمارستان آنجا بستری بود، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

انجمن پزشکان عمومی استان یزد