زمان : 12 Mordad 1396 - 15:10
شناسه : 140020
بازدید : 4199
بازدید کمیسون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد از چند پروژه عمرانی بازدید کمیسون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد از چند پروژه عمرانی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد

اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد از عملیات عمرانی زیر سازی و کف سازی بلوار دهه فجر حدفاصل میدان صاحب الزمان عج تا میدان شهدای یعقوبی که به متراژ 16000 متر مربع مسیر آسفالت شده بود بازدید و بر تخصیص اعتبار جهت پیاده راه سازی و جدول گذاری این مسیر تاکید کردند.

در ادامه برنامه  اعضای کمیسیون نظارت ،  از خیابان سازی و جدول گذاری مسیر  در انتهای بلوار نواب صفوی ، مجاور پارک زیتون بازدید که در مسیر فوق زیر سازی و جدول گذاری مسیر بطول 3 کیلومتر انجام که در ادامه کار برافزایش  اعتبارجهت تسریع در کار بحث و تبادل نظر شد.

بازدید از جاده کارخانه کمپوست از دیگر برنامه اعضای کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر یزد بود که در حال حاضر زیرسازی و آماده سازی به طول 8 کیلومتر انجام شده بود و ادامه آن تا20 کیلومتر در ادامه انجام خواهد شد .

در این بازدید از مدیر عامل سازمان عمران و نیرروهای اجرایی در خصوص فعالیت های عمرانی  انجام شده تشکر و قدردانی  گردید.

همچنین اعضا در پایان بازدید در نشستی با مهندس رحیم دل مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری در جریان فعالیت های این سازمان قرار گرفتند.