زمان : 11 Mordad 1396 - 15:38
شناسه : 140006
بازدید : 6559
استاندار یزد درگذشت دکتر جلال مجیبیان را تسلیت گفت استاندار یزد درگذشت دکتر جلال مجیبیان را تسلیت گفت استاندار یزد با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت پزشك عالی‌قدر و محبوب استان، شادروان دكتر «جلال مجيبيان» به خانواده وی و عموم مردم؛ اظهار داشت: مردم قدردان يزد هرگز اين خدمتگزار صميمي و پير عشق خود را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» خطاب به خانواده دکتر جلال مجیبیان به شرح ذیل است:
«انالله و انا اليه راجعون»
خانواده بزرگوار دكتر جلال مجيبيان
سلام‌علیکم
 خبر درگذشت پزشك عالی‌قدر و محبوب استان شادروان دكتر جلال مجيبيان كه عمري به خدمت خالصانه و صادقانه در عرصه پزشكي اين شهر و ديار مصروف داشت نه‌تنها این‌جانب بلكه طيف گسترده‌ای از مردم يزد را متأثر و پریشان‌خاطر ساخت.
مرحوم مجيبيان انساني صميمي و باصفا، وارسته و آراسته به اخلاق حسنه و به معني واقعي اصيل و بزرگوار بود او قبل از اينكه پزشك جسم‌ها باشد معلم اخلاق و مدير و مربي انسانيت بود و توفيق داشت تا عمر گران‌مایه خويش را در خدمت به خلق در طبق اخلاص گذارد.
او از نخستين پزشكان فرهيخته زنان و از طلایه‌داران اين رشته در استان بود و ياد و نام او با خاطرات شيرين تولدها و ترنم‌ها و تبسم‌های شهر به هم‌آمیخته است و بی‌شک مردم قدردان يزد هرگز اين خدمتگزار صميمي و پير عشق خود را فراموش نمی‌کنند. اميد كه اين مرد خدمت و کارآفرینی و دانايي اسوه‌ای باشد براي جوانان و طالبان علم و بينش. رحمت خدا بر روان او و بهشت برين و هم‌نشینی با اولياء الهي بر او مبارك باد. این‌جانب به خانواده محترم ايشان و فرزندان او به‌ویژه سركار خانم دكتر مهديه مجيبيان تسليت عرض می‌کنم و برايشان صبوري و شكيبايي آرزومندم.
هر كو شراب فرقت روزي چشيده باشد
داند كه سخت باشد قطع اميدواران