زمان : 11 Mordad 1396 - 23:32
شناسه : 140003
بازدید : 16188
دوره 24 ساعته ایلاستریتور در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد دوره 24 ساعته ایلاستریتور در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد یزدفردا : در دوره 24 ساعته ایلاستریتور شیوه های استفاده از نرم افزار تصویرسازی را به صورت حرفه ای آموزش می دهد و علاقمندان را برای خلق تصاویر گرافیکی (طراحی لوگو، هویت سازمانی، تصویرسازی اجرای ایده ها...) آماده می کند.

دوره 24 ساعته ایلاستریتور در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد دوره ایلاستریتور با حضور علاقمندان برگزار شد. برپایه این گزارش، دوره آموزشی ایلاستریتور با هدف توانمندسازی دانشجویان و دیگر علاقمندان به استفاده از این آموزشها در بازار کار برگزار و با استقبال هنرجویان مواجه شد.

دوره ایلاستریتور به همت انجمن علمی دانشجویان گرافیک مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد، به مدت 4 روز و در 24 ساعت آموزشی با حضور استاد مجتبی محسن زاده برگزار شد.

لازم به ذکر است که این دوره، شیوه های استفاده از نرم افزار تصویرسازی را به صورت حرفه ای آموزش می دهد و علاقمندان را برای خلق تصاویر گرافیکی (طراحی لوگو، هویت سازمانی، تصویرسازی اجرای ایده ها...) آماده می کند.

مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد برای برگزاری دوره های بعدی برای همه علاقمندان و از جمله ادارات، نهادها و سازمانهای دولتی و غیردولتی اعلام کرده است.