زمان : 09 Mordad 1396 - 10:17
شناسه : 139818
بازدید : 7689
بیماران صعب العلاج استان یزد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند بیماران صعب العلاج استان یزد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند یزد فردا:همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع)، جمعی از بیماران صعب العلاج استان یزد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

 همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع)، جمعی از بیماران صعب العلاج استان یزد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، با اشاره به این خبر عنوان کرد: این گروه 47 نفره از موسسه توان‌بخشی نگین و به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد، به پابوسی حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مشرف شدند.
«مصطفی خاکسار قهرودی» بیان کرد: این گروه از زائران به مدت سه روز، از خدمات رفاهی و فرهنگی که برای آنان تدراک دیده شده است، بهره‌مند شدند. اسکان، سه وعده غذا و بهره‎مندی از برنامه‎های فرهنگی و زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) از جمله این برنامه‌هاست.
وی افزود: همزمان با ایام خجسته دهه کرامت رضوی، طرح تشرف زائران زیارت اولی و کسانی ‌که سال‌ها از زیارتشان می‌گذرد و به تازگی توفیق زیارت نصیبشان نشده است، اجرا می‌شود. در این طرح بیماران خاص، معلولان و افراد سالمند از سراسر کشور به بارگاه منور رضوی مشرف می‎شوند.
«خاکسار قهرودی» خاطرنشان کرد: دفاتر استانی آستان قدس رضوی در راستای منشور 7 گانه مقام معظم رهبری و با رویکرد کمک به محرومان و اقشار ضعیف جامعه و ترویج فرهنگ رضوی در تمام استان‌های کشور افتتاح شده است، به همین منظور در راستای خدمت به محرومان و تسهیل زیارت زائران حضرت رضا(ع) و توانمندسازی اقشار ضعیف، هشتمین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد افتتاح شد.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه راه‌اندازی این دفاتر زمینه ارتباط فعال و موثر بخش‌های مختلف به ویژه مدیریت خدمت به محرومان را به وجود آورده است، گفت: آستان قدس رضوی امیدوار است با راه‌اندازی دفاتر استانی بتواند بیش از پیش در یک "برد ملی" گام بگذارد و با انگیزه معنوی و اعتقادی و بسیج کردن امکانات دفاتر استانی در خدمت زائران حضرت رضا(ع) در تمامی اقصی نقاط ایران اسلامی باشد.