زمان : 06 Mordad 1396 - 21:44
شناسه : 139716
بازدید : 4980
امام جمعه اشکذر: آمریکا از پیشرفت و موفقیت ایران در هراس است امام جمعه اشکذر: آمریکا از پیشرفت و موفقیت ایران در هراس است یزد فردا: حجت الاسلام طالبیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اشکذر با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: هر زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت و اقتدار بیشتری دست پیدا کند، دشمنان وحشت بیشتری پیدا کرده و سعی بر ایجاد فشار به انقلاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب همواره مورد تحریم و فشارهای جهانی بود ولی هیچ زمانی نه تنها ضعیف نشد بلکه روز به روز این تحریم‌ها سبب افزایش اقتدار ایران اسلامی شد.
امام جمعه اشکذر با بیان اینکه دیروز پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین اقامه نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران به امامت آیت الله طالقانی بود، گفت: نماز جمعه در اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
طالبیان گفت: یکی از مهمترین مسائل در ارتباط با نماز جمعه، مشارکت بالای مردم در این فریضه عبادی سیاسی است که باید برای نشان دادن اقتدار اسلام به دشمنان انجام شود و مردم حضوری پرشور در این مراسم داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نماز جمعه همان نماز ظهر روز جمعه است، خاطرنشان کرد: در روایات آمده است که در ظهر روز جمعه به جای دو رکعت اول نماز ظهر، خطبه ها توسط خطیب جمعه بیان شود و مردم به آن گوش دهند.