زمان : 30 Tir 1396 - 21:00
شناسه : 139525
بازدید : 7495
امام جمعه هرات:برجام استقلال و پیشرفت کشور را نشانه گرفته است امام جمعه هرات:برجام استقلال و پیشرفت کشور را نشانه گرفته است یزد فردا :امام جمعه هرات گفت: برجام استقلال و پیشرفت کشور رانشانه گرفته و تحریم های جدیدآمریکا نقاب را ازچهره آمریکا کنار زد.

حجت الاسلام جعفری درخطبه های نمازجمعه امروز ضمن تاکید براهمیت حیا در جامعهگفت: زمانی که حیا نباشدافرادخیلی ازکارها را می توانند انجام دهند, حیاعصاره فرمایش پیامبران(ص) است.
وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر افزود کشور ما دختران و مادران عفیفه وپاکدامن زیادی دارد, عظمت زن، مربی بزرگ جامعه بودن است، عظمت زن آرایش و بزک کردن خود دربرابر مردم در خیابانها وجامعه نیست، زن از مقام شامخی دربرابر خداوندبرخوردار است و این مقام برگرفته ازاسلام ودین است، باید قدر این مقام رابدانیم و دختران را خوب تربیت کنیم.
امام جمعه هرات به برخی ازتحریم های جدید آمریکا علیه کشور اشاره کرد و گفت: مسئولین قاطعانه در برابر تحریم های جدید آمریکا موضع گرفتند و مردم این مواضع قاطع را حمایت می کنند.نبایددربرابر استکبار کوتاه بیاییم، مسئولین هرچقدر دربرابریاوه گویی و زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند ملت ایران آنها راحمایت وهمراهی خواهندکرد.
خطیب جمعه هرات بااشاره به مناسبت 5 خردادسالروز اقامه اولین نمازجمعه درکشور پس ازانقلاب اسلامی گفت: از مهمترین آثارنماز جمعه آگاهی بخشیدن به مردم در زمینه معارف اسلامی و رویدادهای مهم سیاسی اجتماعی، ایجاد وحدت و یکپارچگی و انسجام درمیان صفوف مسلمانان و ایجاد وحشت دردل دشمنان انقلاب است و علاوه بر اینکه یک عبادت بزرگ دسته جمعی است باعث تلطیف روح وجان و باعث شستشوی دل از آلودگی های گناه و صفای دل است.