زمان : 26 Tir 1396 - 15:24
شناسه : 139330
بازدید : 6909
دبیر فدراسیون اسکواش : یزد در میزبانی مسابقات کشوری بی نظیر است دبیر فدراسیون اسکواش : یزد در میزبانی مسابقات کشوری بی نظیر است یزدفردا :دبیر فدراسیون اسکواش گفت: استان یزد با توجه به زیرساخت ها و امکانات خوبی که دارد، در میزبانی مسابقات کشوری عملکرد بی نظیری دارد.

امیر عزیزی در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی یزد در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: پیکارهای اسکواش زیر 17 و 19 سال قهرمانی کشور در یزد با استقبال خوب اسکواش بازان کشور همراه بود.

وی ادامه داد: هیات اسکواش استان یزد که یکی از هیات های برتر کشور است، با امکانات و تجهیزات مناسب میزبانی خوبی را داشت که این میزبانی باعث بالارفتن سطح کیفی رقابت ها شد .

دبیر فدراسیون اسکواش اظهار داشت : توجه به رده های پایه از برنامه ها و سیاست های مهم فدراسیون اسکواش است و قطعا پشتوانه سازی آینده اسکواش را تضمین خواهد کرد.

عزیزی پور خاطرنشان کرد: برای موفقیت و فراگیر شدن رشته اسکواش باید تمام هیات ها در کشور به 2موضوع مهم استعدادیابی و پشتوانه سازی توجه خاص داشته باشند.

وی گفت: هیات اسکواش استان یزد در توسعه زیرساخت ها اقدامات خوب و مثبتی را برداشته و مجموعه اسکواش کوثر از بی نظیرترین مجموعه های اسکواش کشور است که امید داریم در بحث استعدادیابی و رده های سنی پایه نیز برنامه ریزی و تلاش شود تا دوباره شاهد حضور اسکواش بازان یزدی و درخشش در مسابقات مختلف و تیم های ملی باشیم البته اقداماتی در این راستا انجام شده که باید تداوم پیدا کند