زمان : 26 Tir 1396 - 15:10
شناسه : 139324
بازدید : 5398
تایید صلاحیت تمامی کاندیدای ثبت نامی سازمان نظام پزشکی یزد تایید صلاحیت تمامی کاندیدای ثبت نامی سازمان نظام پزشکی یزد یزدفردا : هفتمین دوره ی انتخابات سازمان نظام پزشکی همزمان با سراسر کشور، سی ام تیرماه، در شهر یزد و شهرستانهای میبد و اردکان برگزار می شود.

علی دهقان  معاون درمان دانشگاه  علوم پزشکی استان یزد گفت: در این دوره از انتخابات نظام پزشکی برای نخستین بار، آرای افراد به صورت الکترونیکی در کنار آرای دستی وصول می شود.

دهقان هدف از انتخابات الکترونیک را تسهیل روند اجرای انتخابات و تقویت افزایش حضور جامعه ی پزشکی برشمرد و افزود: در این دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی استان حدود چهار هزار نفر می توانند رای دهند.

 معاون درمان دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه صلاحیت هر 55 کاندیدای ثبت نامی این دوره از انتخابات شهر یزد توسط شورای نظارت بر انتخابات تایید شده گفت: در مجموع تعداد 17 نفر از شهر یزد، 11 نفر از شهرستان میبد و 11نفر از شهرستان اردکان وارد صحن نظام پزشکی می شوند.

وی در ادامه حمایت از حقوق مردم و جامعه ی پزشکی و رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردمی را مهمترین رسالت سازمان نظام پزشکی بیان کرد.

انتخابات سازمان نظان پزشکی هر چهار سال یکبار برگزار می شود و کلیه ی پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، آزمایشگاهیان، ماماها و افراد پروانه دار می توانند در این انتخابات شرکت کنند.