زمان : 23 Tir 1396 - 23:00
شناسه : 139164
بازدید : 4464
 امام جمعه ابرکوه: همه برای موفقیت دولت دوازدهم همکاری کنند امام جمعه ابرکوه: همه برای موفقیت دولت دوازدهم همکاری کنند یزد فردا : امام جمعه ابرکوه گفت: موفقیت دولت آینده آقای روحانی آرزوی همه است و باید برای تحقق موفقیت همه جانبه مخصوصاً در بخش اقتصاد مقاومتی همه بخش ها همکاری کنند زیرا موفقیت دولت، موفقیت نظام است .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه با بیان اینکه نکته که خود را موظف به حمایت عملی از دولت می دانیم اظهارکرد: در آستانه شکل گیری دولت دوازدهم هستیم و رییس جمهور سوگند یاد می کند که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشد و تمام استعداد و صلاحیت خود را در راه ایفای نقش و مسئولیتی که به عهده گرفته به کار گیرد و از هرگونه خودکامگی بپرهیزد .
وی ادامه داد: ملت ما از دولت آینده انتظار کارآمدی برای نظام و حفظ وحدت و یکپارچگی ملّی و پرهیز از دوقطبی سازی جامعه و شجاعت و ایستادگی در برابر بدخوهان نظام را دارد .
امام جمعه ابرکوه همچنین در خصوص ثبت جهانی شهر تاریخی یزد خاطر نشان کرد: این کار توسط کمیته میراث فرهنگی یونسکو درلهستان با پیگیری مسئولان استانی و کشوری انجام شد که تلاش دست اندرکاران این کار بزرگ جای تقدیر و امتنان دارد.
حسینی افزود: مردم و مسئولان استان باید از این فرصت حسن استفاده را کنند و به جای اثرپذیری از القائات بیگانه، اثربخشی بر گردشگران برای شناساندن چهره مهربانانه دینی و مواضع انقلابی در برابر ستمگران و حمایت از محرومان جهان را به نمایش بگذاریم و در زمینه گردشگری نباید ایجاد دافعه کنیم .
وی خاطرنشان کرد: گردشگری را فرصتی برای آگاهی بخشی به ملل و نحل بدانیم و سعی کنیم از هر گردشگر سفیری از ملت انقلابی ایران برای کشورش بسازیم و از عوامل جاسوس هم که دربین آنان به نام گردشگر رخنه می کنند، غافل نشویم.
امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت هفته بهزیستی یادآور شد: بهزیستی باحمایت از محرومان، مساعدت به مددجویان و ارائه خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری، جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی دارد و نهادی جوشیده از متن انقلاب است که به آسیب دیدگان و مددجویان رسیدگی می کند.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.