زمان : 24 Tir 1396 - 02:28
شناسه : 139131
بازدید : 13923
تحصیلات دانشگاهی به کمک افزایش بهره وری ادارات و سازمانها می آید سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد عنوان کرد: تحصیلات دانشگاهی به کمک افزایش بهره وری ادارات و سازمانها می آید رشته های دانشگاهی نظیر روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی موجب بالارفتن سطح کیفی روابط عمومی کارکنان و کیفیت ارتباط صحیح و تعامل بیشتر کارکنان با یکدیگر از سویی و کارکنان با مراجعان از سوی دیگر می شود.

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد، ادامه تحصیل کارکنان ادارات و نهادها را در رشته های کاربردی، راهی مطمئن برای افزایش کارآیی کارکنان و ضامن افزایش بهره وری ادارات و نهادها عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد، احمدرضا قدیریان با اعلام این مطلب افزود: رشته های دانشگاهی نظیر روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی موجب بالارفتن سطح کیفی روابط عمومی کارکنان و کیفیت ارتباط صحیح و تعامل بیشتر کارکنان با یکدیگر از سویی و کارکنان با مراجعان از سوی دیگر می شود.
قدیریان گفت: حضور در مرکز دانشگاهی، بدون شرکت در آزمون کنکور در رشته های کاردانی و کارشناسی، فرصت مناسبی برای ادارات و نهادهاست تا با افزایش سطح علمی و کیفیت عملی کارکنان خود، مجموعه تحت نظر خود را از نظر سطح کیفی بالا ببرند.
وی آمادگی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد را برای پذیرش علاقمندان بویژه کارکنان ادارات و نهادها در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته رشته های فرهنگی و هنری اعلام کرد.