زمان : 15 Tir 1396 - 01:10
شناسه : 138853
بازدید : 11866
برگزاری چهارمین مزایده حضوری اسب پنجشنبه ١٥ تیرماه در رضوانشهر برگزاری چهارمین مزایده حضوری اسب پنجشنبه ١٥ تیرماه در رضوانشهر یزدفردا :چهارمین مزایده حضوری اسب پنجشنبه ١٥ تیرماه در رضوانشهر يزد برگزار می شود.

  به دنبال استقبال مردم و در جهت حمایت از تولیدات داخلی پرورش دهندگان اسب چهارمین مزایده حضوری اسب در محل باشگاه سوارکاری شهید رفیعی واقع در رضوانشهر، برگزار می شود.

استان یزد و شهرستان اشکذر در حال حاضر به عنوان قطب تولید و پرورش اسب اصیل در کشور مطرح می باشد به طوری که صنعت اسب به عنوان اولویت توسعه اين شهرستان و یکی از اولویتهای توسعه استان مطرح شده است.

در مزایده اسب کلیه اسبها توسط دامپزشک کنترل و سلامتی آنها تایید و اعلام می شود. همچنین وضعیت شجره و شناسنامه اسبها مشخص می باشد بنابراین خریداران با اطمینان می توانند با بهترین قیمت اسب مورد نظر خود را برای تولید یا سوارکاری انتخاب کنند.

از اهداف اصلی برگزاری مزایده اسب می توان به حمایت از تولید داخلی، حذف واسطه ها و فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه گذاران اشاره کرد.

شركت فن اوری صنعت اسب کویر یزد به عنوان برگزار کننده این مزایده پیش از این نیز برای نخستین بار در کشور نسبت به برگزاری مزایده عمومی اسب در سطح و کلاس بالا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان یزد اقدام کرده است.

در مزایده پیش رو ۱۷ راس اسب از نژاد اصیل عرب با قیمتهای پایه مناسب توسط تولیدکنندگان استان یزد ارئه می شود.

علاقه مندان جهت بازدید اسب های شرکت کننده در مزايده می توانند تا پنجشنبه ۱۵ تیرماه به باشگاه سوارکاری شهید عباسعلی رفیعی واقع در رضوانشهر ، جنب موجهای آبی باران ، مراجعه نمایند.