زمان : 14 Tir 1396 - 17:41
شناسه : 138817
بازدید : 9267
سفیر فرهنگی ورزشی پیام رسان خانواده ی شهداء با مدیر کل و کارمندان دامپزشکی یزد دیدار نمود به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد: سفیر فرهنگی ورزشی پیام رسان خانواده ی شهداء با مدیر کل و کارمندان دامپزشکی یزد دیدار نمود یزد فردا : به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، ‌روح ا... بصیری نیا، دوچرخه سوار ایرانگرد حامل پرچم شهدا با مدیر کل و کارمندان دامپزشکی دیدار نمود.

سفیر فرهنگی ورزشی پیام رسان خانواده ی شهداء با مدیر کل و کارمندان دامپزشکی یزد دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، ‌روح ا... بصیری نیا، دوچرخه سوار ایرانگرد حامل پرچم شهدا با مدیر کل و کارمندان دامپزشکی دیدار نمود.

در این دیدار که در محل اداره کل دامپزشکی استان یزد صورت گرفت، مدیر کل دامپزشکی از حرکت فرهنگی- ورزشی این دوچرخه سوار ایرانگرد حامل پرچم حسینی (ع) تجلیل نمود.

روح ا... بصیری نیا هدف خود از سفر به کربلا و حمل پرچم حسینی را تجلیل از ایثارگری ملت غیور ایران بخصوص خانواده های معظم شهداء ، جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: برای ملت مظلوم فلسطین آرزوی پیروزی دارم و سرنگونی رژیم صهیونیستی و سلامتی و تجلیل در فرج امام زمان (عج) ، سه پیام مهم این حرکت من در شهرهای مختلف از کربلا تا مشهد می باشد.

دکتر علی اکبر حدادزاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد نیز با ایراد سخنانی از این حرکت ارزشمند قدردانی نمود و تاکید کرد: توجه ویژه و بزرگداشت شهداء و ایثارگران و خانواده ی معظم ایشان وظیفه ای است که بر گردن تک تک ما قرار دارد.

وی به وجود تعدادی از عزیزان جانباز و ایثارگر در جمع پرسنل دامپزشکی اشاره نمود و گفت: خوشحالیم که در مجموعه دامپزشکی میزبان این عزیزان می باشیم.