زمان : 07 Tir 1396 - 17:14
شناسه : 138505
بازدید : 4698
 کشف 4 میلیارد ریالی لاستیک خارجی قاچاق در اشکذر کشف 4 میلیارد ریالی لاستیک خارجی قاچاق در اشکذر یز دفردا: فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر یزد از کشف هزار و 760 حلقه لاستیک خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین ثقفی" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ماموران پليس آگاهي شهرستان اشکذر هنگام گشت زني و کنترل محورهای مواصلاتی به يک دستگاه تريلی "دانگ فنگ" به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این تریلی کانتینردار، یک هزار و 760 حلقه لاستیک خارجی قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی کشف کردند.
سرهنگ ثقفی ارزش برآورد شده این محموله قاچاق را بنا به نظر کارشناسان ، چهار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: در این خصوص یک متهم نیز دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر خاطرنشان کرد: متهم این محموله لاستیک قاچاق را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال آن را به تهران را داشت که توسط ماموران پلیس دستگیر و محموله کشف شده نیز تحویل گمرک استان یزد شد.