زمان : 03 Tir 1396 - 11:42
شناسه : 138378
بازدید : 4268
پرده از راز سرقت 6 میلیاردی ریالی در اردکان برداشته شد فرمانده انتظامی شهرستان اردکان پرده از راز سرقت 6 میلیاردی ریالی در اردکان برداشته شد یزد فردا : فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس این شهرستان پرده از راز سرقت محموله 19 تنی مس به ارزش شش میلیار ریال برداشته شد

یزد فردا : فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس این شهرستان پرده از راز سرقت محموله 19 تنی مس به ارزش شش میلیار ریال برداشته شد .
سرهنگ«سیدرضا صادقیان» اظهار کرد: با توجه به مراجعه فردی با سر و صورت زخمی و خون آلود به پاسگاه انتظامی عقدا و طرح شکایت مبنی بر سرقت محموله شش میلیاردی مس از خودروی وی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی افزود: شاکی در اظهاراتش بیان کرد که یک محموله مس به وزن 19 تن را از استان‌های شمالی کشور بارگیری و به مقصد یزد حرکت کرده که در یکی از پارکینگ‌های بین راهی نزدیک اردکان، تعدادی ناشناس پس از ضرب و جرح وی اقدام به سرقت محموله خودرو کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و اظهارت ضد و نقیض شاکی نشانگر این بود که راننده خودرو قصد فریب ماموران را دارد که به همین منظور ماموران پلیس بازجویی های تخصصی تر را آغاز کردند .
سرهنگ صادقیان تصریح کرد: با درایت و تیزهوشی کارآگاهان پلیس و بازجویی‌های فنی و تخصصی، شاکی لب به اعتراف گشود و به فروش محموله 19 تنی مس در یکی از استان‌ها به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کرد .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم پس از این که محموله شش میلیاردی را به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال به فروش می‌رساند با خودروی خالی به این شهرستان آمده و با مجروح کردن خود به کلانتری عقدا مراجعه و طرح شکایت می‌کند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس پرده از راز سرقت برداشته شد .
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان ادامه داد: متهم روانه زندان و مالخر این پرونده نیز شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد .