زمان : 30 Khordad 1396 - 13:49
شناسه : 138261
بازدید : 6777
 چهار مصدوم، پیامد حوادث رانندگی در خاتم یزد چهار مصدوم، پیامد حوادث رانندگی در خاتم یزد یزدفردا : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خاتم گفت: واژگونی یک دستگاه تریلر در محور توتک به هرابرجان و برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یکدستگاه خودرو در محور هرات به چاهک در شهرستان چهار مصدوم بر جا گذاشت.

یزدفردا : رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی خاتم گفت: واژگونی یک دستگاه تریلر در محور توتک به هرابرجان و برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یکدستگاه خودرو در محور هرات به چاهک در شهرستان چهار مصدوم بر جا گذاشت.
ذکریا بابری روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این حوادث در 24 ساعت گذشته رخ داد که بلافاصله تیم های اورژانس چاهک و هرات به محل هر دو حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان اعزام کردند.
وی گفت: با اقدامات انجام شده توسط اورژانس دو مصدوم حادثه برخورد موتورسیکلت با یکدستگاه خودرو به بیمارستان آیت الله خاتمی اعزام که به دلیل شدت جراحات به بیمارستان مرکز استان منتقل شدند.
وی همچنین یادآور شد: صبح امروز واژگونی یکدستگاه تریلر در محمور توتک به هرابرجان در شهرستان دو مصدوم برجای گذاشت که تیم اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات لازم مصدومان به درمانگاه مروست منتقل شدند.
علت حوادث در دست بررسی است.
خاتم در فاصله 240 کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده است.