زمان : 29 Khordad 1396 - 19:44
شناسه : 138228
بازدید : 8670
برگزاری جشنواره «تجلیل از رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت» در یزد برگزاری جشنواره «تجلیل از رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت» در یزد یزدفردا :مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد.

یزدفردا :مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد.
 عبدالکریم لک، مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد.
لک اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه اصحاب رسانه و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های خبری و اطلاع‌رسانی سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت دو بخش سراسری و استانی برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق پیشرفت‌های چشمگیر در عرصه ترویج این فرهنگ والا، با همراهی، همفکری و نقدهای سازنده رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی و همچنین اصلاح برنامه‌ها، امکان‌پذیر بوده و ادامه این راه برای به ثمر نشستن سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد.
لک تقویت روند هم‌اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران در عرصه‌های مشترک و وظایف متقابل، تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه مثبت و مؤثر، معرفی و تقدیر از موفق‌ترین فعالان رسانه‌ای حوزه ایثار و شهادت، شناسایی، معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای مرتبط با ایثار و شهادت را از اهداف این جشنواره برشمرد.
مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به بخش‌های جشنواره گفت: مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری،  صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و بخش ویژه که در این بخش به انتخاب هیئت داوران از رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: شرکت کننده در جشنواره باید عضو یکی از رسانه‌های معتبر و رسمی کشور باشد.
لک افزود: کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سال ۱۳۹۵ در خصوص فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه ایثار و شهادت فعال بوده‌اند می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند و آثار خود را که در سال ۱۳۹۵ تهیه، تولید و پخش شده است ارسال نمایند، آثار رسانه‌های سراسری و استانی به صورت جداگانه بررسی خواهد شد.
وی گفت: ثبت نام در جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir ثبت‌نام نمایند.
مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: به آثاری که پس از تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.
وی زمان برگزاری جشنواره را ۱۶ مردادماه سال جاری اعلام کر