زمان : 28 Khordad 1396 - 18:58
شناسه : 138195
بازدید : 6457
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی محفل انس با قرآن ناحیه ثارالله برگزار شد جلسه هماهنگی و برنامه ریزی محفل انس با قرآن ناحیه ثارالله برگزار شد یزد فردا :محفل انس با قرآن این هفته با میزبانی ناحیه ثارالله یزد در محل آستان مقدس امامزاده جعفر یزد با حضور قاریان وپحافظان بین الملی و با حضور مسئولین ارگانهای دولتی و نواحی سه گانه مقاومت بسیج استان یزد برگزارمی گردد.

یزد فردا :محفل انس با قرآن این هفته با میزبانی ناحیه ثارالله یزد در محل آستان مقدس امامزاده جعفر یزد با حضور قاریان وپحافظان بین الملی و با حضور مسئولین ارگانهای دولتی و نواحی سه گانه مقاومت بسیج استان یزد برگزارمی گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بمنظور انس والفت بیشتر کارکنان با قرآن کریم ،جلسه هماهنگی ومعنوی محفلانس با قرآن در آخرین پنج شنبه ماه مبارک رمضان با حضورفرمانده ناحیه ثارالله و مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاونت های مربوطه در ناحیه ثارالله برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام کریمی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله ضمن عرض قبولی طاعات وعبادات حاضرین و بیان حدیثی از پیامبر(ص) در مورد میراث روزه در ماه مبارک رمضان به تشریح نحوه ی اجرای این برنامه در روز پنج شنبه آخر ماه رمضان ،به بحث و تبادل نظر پرداخت.

لازم به ذکر است محفل انس با قرآن این هفته با میزبانی ناحیه ثارالله یزد درمحل آستان مقدس امامزاده جعفر یزد با حضور قاریان وحافظان بین الملی وحضور کارکنان سپاه الغدیر ومسئولین ارگانهای دولتی و نواحی سه گانه مقاومت بسیج استان یزد برگزارمی گردد.