زمان : 28 Khordad 1396 - 12:09
شناسه : 138179
بازدید : 7276
آغاز به كار طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي آغاز به كار طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي از سوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور آغاز شد.

طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي از سوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور آغاز شد.

        به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد :، با هدف ضرورت  ايجاد بسترهاي لازم براي اشتغال مولد و پايدار براي جوانان كشور در سال" اقتصاد مقاومتي- توليد و اشتغال "طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي از 24 خرداد ماه سال جاري درسراسر کشور آغاز شد.

بنا براين گزارش اين طرح با عنايت به تأكيدات مقام معظم رهبري در خصوص ايجاد شغل و رفع بيكاري در جامعه، از سوي  وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي با اهتمام بر اجرايي نمودن بند 2 سياست هاي كلي اشتغال كشور و بند 5 سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي تدوين و براي اجرا به سازمان آموزش فني و حرفه اي به عنوان مجري آموزش مهارتي در كشور ابلاغ شده است.

از اهداف مهم اين طرح آشنايي گروه هدف با محيط كسب و كار، كسب تجربه ، آماده سازي و ايجاد خود باوري در مهارت آموز براي ورود به عرصه اشتغال و كارآفريني ، همچنين حفظ و پايداري مشاغل سنتي و بومي به ويژه در زمينه صنايع دستي مي باشد.

اين گزارش مي افزايد:كمك به بنگاههاي فعال اقتصادي به منظور شناسايي و جذب نيروي كار مستعد و توانمند ، كاهش هزينه هاي جذب نيرو و به كار گيري افراد فاقد مهارت و استفاده از ظرفيت آموزشي عملي بنگاههاي اقتصادي از ديگر اهداف طرح مهارت آموزي در محيط كار واقعي است.

شايان ذكر است متقاضيان اين طرح اعم از استاد كار و مهارت آموز مي توانند از امروز  با مراجعه به مراكز سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور ثبت نام نمايند.

آدرس مراكز آموزشي سازمان در سايت www.irantvtvo.ir درج مي باشد.