زمان : 27 Khordad 1396 - 21:37
شناسه : 138137
بازدید : 6729
جلسه هم‌اندیشی‌مدیریت‌شهری‌ طبس برگزارشد جلسه هم‌اندیشی‌مدیریت‌شهری‌ طبس برگزارشد

به گزارش خبرنگار یزدفردادر طبس

تلاش شهردار طبس
مورد تجلیل نمایندگان دولت و مردم

مهندس طلایی در جلسه هم اندیشی مدیران شهری گفت: طبس با حمایت و همدلی مسئولین نوروز متفاوتی ۹۶ را تجربه کرد و این ماحصل همدلی همه مسئولین است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس افزود: باید بدانیم مردم در نوروز آینده انتظارات بیشتری از مسئولین دارند و باید فعالیتها نیز افزایش یابد.

مهندس طلایی ضمن تشکر از پیگیری‌های دکتر امیرحسنخانی گفت باید از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشرفت شهرستان استفاده کرده و همراه و همدل باشیم.

دکتر امیرحسنخانی با اشاره به ظرفیت های مختلف طبس دربخشهای مختلف و علی الخصوص بخش گردشگری گفت: جایگاه گردشگری طبس بدلیل شناخت بیشتر مردم از طبس بخاطر اتفاقات پنجم اردیبهشت ماه و شکست امریکا در صحرای طبس بسیار بالاست به طوری که بسیاری از گردشگران طبس را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب میکنند.

امیرحسنخانی گفت: شهرداری در انجام طرح های مختلف عمرانی در طبس باید مورد گردشگری و جذب توریسم را لحاظ کند.

نماینده مردم در مجلس افزود: در مورد جذب مسافرین حتی‌ مسافرین گذری که شبانه به طبس می رسند باید چهره طبس در شب متفاوت باشد و در روستاها نیز بطور مثال بجای اسفالت از سنگفرش استفاده شود تا چهره ان خاص و منحصر بفرد باشد.

دکتر امیرحسنخانی گفت: همین‌که شهردار طبس ریسک بکند و کار عمرانی را شروع بکند که حتی بدهکار هم بشود نقطه خوبی برای آبادانی شهر است.

دکتر امیرحسنخانی افزود: مهندس طلائی و مهندس طوسی ؛ پیگیر امور طبس هستند که از انها نیز تشکر می کنم.

فرماندار طبس در بسیاری موارد از من بیشتر پیگیری و حتی من را راهنمایی می کند.