زمان : 25 Khordad 1396 - 06:36
شناسه : 138099
بازدید : 10980
انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین جمعیت هلال احمر و کانون وکلای دادگستری استان یزد انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین جمعیت هلال احمر و کانون وکلای دادگستری استان یزد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد: امضای تفاهم نامه همکاری این جمعیت با کانون وکلای دادگستری یزد  با هدف ارتقای سطح توان امدادی کارکنان و اعضای این کانون و استفاده از توان آموزشی مربیان و ظرفیت های خدماتی هر دو سازمان صورت گرفت.

در این نشست که درمحل کانون وکلای دادگستری استان یزد برگزار گردید احدپور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان داشت: فعالیت های جمعیت هلال احمر و کانون وکلا در بیشتر زمینه ها مشترک است و می توانیم در قالب ایجاد تفاهم نامه همکاری از ظرفیت های هر دو دستگاه در جهت استفاده از امکانات و فعالیتهای فرهنگی و آموزشی استفاده نمود.

وی با بیان اینکه کانون وکلا از نهاد های مردمی موثر و تاثیرگذار جامعه در امر یرقرای صلح و احقاق حقوق آحاد مردم جامعه است بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین جمعیت هلال احمر و کانون وکلای دادگستری استان تاکید کرد.

در ادامه رئیس کانون وکلای دادگستری یزد نیز ابراز داشت: با توجه به اینکه جلسات کارشناسی در هر دو دستگاه انجام شده است به دنبال این هستیم که هر دو مجموعه با تعامل و همکاری یگدیگر از ظرفیت های مشترک در جهت خدمت به مردم استفاده کنند .

دکتر جعفری در ادامه این نشست را که همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان علی (ع) همزمان گردیده را به فال نیک گرفت . و حضرت علی (ع) را نمونه کامل تقوا و پرهیزکاری و برقراری عدل و صلح در تمام ادوار تاریخ دانست و اذعان داشت که ماهم بایستی پیرو این امام همام باشیم.

در پایان رئیس و اعضای کانون وکلای دادگستری یزد به عضویت افتخاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمراستان نایل آمدند.