زمان : 25 Khordad 1396 - 06:34
شناسه : 138059
بازدید : 10905
فراخوان آثار هنری با موضوع مدیریت مصرف برق فراخوان آثار هنری با موضوع مدیریت مصرف برق مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از فراخوان آثار هنری با موضوع مدیریت مصرف و مهلت ارسال آن تا پنجم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد مهندس محمد میرشمس از فراخوان ارسال  آثار هنری با موضوع مدیریت مصرف تا پنجم تیرماه سال جاری خبر داد و گفت : علاقمندان رده سنی 4 تا 6 سال در بخش نقاشی ، 6 تا 8 سال در بخش نقاشی یا کاردستی ، 8 تا 10 سال  در بخش کاردستی و  10 تا 12 سال می توانند در بخش روزنامه دیواری شرکت کنند.

وی اضافه کرد : بخش قصه گویی ویژه نوجوانان سنین 12 تا 14 سال  ، بخش عکاسی مختص سنین  14 تا 16 سال ، شعر سرایی ویژه سنین 16 تا 18 سال و مقاله نویسی مختص سنین 18 تا 20 سال اختصاص یافته است.

مهندس میرشمس اظهار کرد : برگزیدگان آثار هنری در روز پانزدهم تیرماه که به نام روز " مدرسه ، خانواده و مدیریت مصرف " نامگذاری شده،  تجلیل خواهند شد.

وی یادآور شد : هفته دوم چهارمین ماه سال از تاریخ 10 تا 16 تیرماه  در استان یزد با اختصاص هر روز به یک بخش تاثیر گذار در حوزه مدیریت مصرف به عنوان " هفته مدیریت مصرف" نامگذاری شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد : علاقمندان به شرکت در فرخوان می توانند آثار خود را از طریق رایانامه mmasraf@yed.co.ir ارسال یا به صورت حضوری به کارشناس دفتر مدیریت مصرف تحویل نمایند.