زمان : 22 Khordad 1396 - 16:34
شناسه : 138039
بازدید : 20175
دانشگاه علم و هنر نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد دانشگاه علم و هنر نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون سازمان سنجش دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، «دکتر محسن برزگری» معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر با اشاره با آغاز انتخاب رشته داوطلبان مجاز از روز یکشنبه 21 خرداد 1396 الی پنج‌شنبه 25 خرداد 96 افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت کد رشته مورد نظر و تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: دانشگاه علم و هنر به عنوان یکی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور در مقطع کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون سازمان سنجش دانشجو می‌پذیرد.

برزگری یادآور شد: این دانشگاه به عنوان پنجمین دانشگاه غیرانتفاعی کشور با مجوز وزرات علوم، تحقیقات و موافقت شورای گسترش وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری در سه دانشکده هنر و معماری،‌ فنی مهندسی و علوم و همچنین علوم انسانی‌ در سه شهرستان یزد، اردکان و اشکذر در کدرشته های زیر پذیرش دانشجو دارد.

وی در پایان با اشاره به ارائه برگزاری کلاسهای این مقطع تحصیلی در روزهای آخر هفته جهت رفاه بیشتر پذیرفته‌شدگان، به خوابگاه دانشجویی ویژه دانشجویان ارشد اشاره نمود و افزود: دانشگاه نیز برای دانشجویان دو نوع خوابگاه میهمان (شب خواب) و  همچنین دائمی فراهم نموده است که متقاضیان براساس درخواست خود می‌توانند در طول ترم از این امکانات بهره‌مند شوند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از ساعت 8 الی 15 با اداره آموزش دانشگاه علم و هنر به شماره 88-38264080-035 داخلی 287 تماس حاصل فرمایند.