زمان : 25 Khordad 1396 - 06:23
شناسه : 138012
بازدید : 10825
پنجمین دوره کلاس‌های اوقات فراغت تابستان در کتابخانه اتابکی یزد برگزار می‌شود مسئول کتابخانه اتابکی اعلام کرد: پنجمین دوره کلاس‌های اوقات فراغت تابستان در کتابخانه اتابکی یزد برگزار می‌شود مسئول کتابخانه عمومی اتابکی گنبد سبز یزد از برگزاری پنجمین دوره کلاس‌های اوقات فراغت ویژه کودکان در این کتابخانه در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، طاهره طراح در این خصوص گفت: با تجربه موفقی که از برگزاری چهار دوره قبلی این کلاس‌ها داریم، در تابستان امسال نیز دوره‌های آموزشی ویژه کودکان دبستانی و پیش‌دبستانی و نیز نوجوانان در کتابخانه گنبد سبز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز این دوره از اول تیرماه ماه افزود: ثبت نام برای این دوره پنجم کلاس‌اوقات فراغت تابستانی، تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و کلاس‌ها دو روز در هفته و در طی 15 جلسه برگزار می‌شود.

طراح هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانه در کتابخانه را آشنایی و ارتباط کودکان خردسال با کتاب و کتابخانه‌ عنوان کرد و گفت: این دوره در قالب کلاس‌های آموزش ترتیل و روانخوانی قرآن، قصه‌گویی، نقاشی و کاردستی، عکاسی و کارگاه داستان نویسی همراه با آموزش خلق شخصیت‌های داستان برگزار می‌شود.

گفتنی است، کتابخانه عمومی اتابکی در محله گنبد سبز، یکی از محلات قدیمی شهر یزد واقع است.