زمان : 25 Khordad 1396 - 06:23
شناسه : 138004
بازدید : 5798
بازدید از خانه ایرانی جمعیت مردمی و دانشجویی امام علی (ع) یزد بازدید از خانه ایرانی جمعیت مردمی و دانشجویی امام علی (ع) یزد مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به همراه تعدادی از مدیران این سازمان و هنرمندان استانی به دیدار کودکان خانه ی ایرانی جمعیت امام علی (ع) رفت.

 

بازدید از خانه ایرانی جمعیت مردمی و دانشجویی امام علی (ع) یزد

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به همراه تعدادی از مدیران این سازمان و هنرمندان استانی به دیدار کودکان خانه ی ایرانی جمعیت امام علی (ع) رفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام محمدرضاپیرنیا به همراه تعدادی از مدیران این سازمان و هنرمندان استانی به دیدار کودکان خانه ی ایرانی جمعیت امام علی (ع) رفت. در این دیدار ، ایشان با بیان این‌که همه ما از مسئولین شهرداری گرفته تا خیرین و دیگر مردم عادی باید به این مراکز توجه ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم به این کودکان رسیدگی کنیم. شهرداری در حدّ توان و وظیفه خود عمل می‌کند، اما این کافی نیست و لازم است تا خیرین جامعه و حتی دیگر مردم به این مراکز توجه داشته باشند، چرا که ما در قبال این فرزندان مسئولیت داریم.

پیرنیا خطاب به مددکاران انسان دوست این مرکز که با بودجه شخصی خویش این مرکز مردمی را راه اندازی و از این کودکان ،علی رغم دشواری های زیادی که همراه دارد نگهداری می کردند ، گفت: شما در حقیقت با تلاش‌های خود نه تنها به خانواده‌های این کودکان، بلکه به جامعه کمک می کنید و نوع‌دوستی ایرانیان را نشان می‌دهید.

درادامه این دیدار ، دبیر جمعیت مردمی و دانشجویی امام علی (ع) یزد ضمن معرفی و ارائه آمارها و چگونگی  فعالیت موسسه از مسائل و مشکلات موجود در این مرکز و اقدامات لازم برای تسهیل در انجام امور و فعالیت‌های توسعه‌ای ، گفت : ما در هفته دو بار به این کودکان کار غذا می دهیم ،برای آنها محیط نشاط و بالندگی کوچکی را فراهم کرده ایم اما، این بچه ها به دلیل نداشتن شناسنامه ، فقر مالی و ... به مدرسه نمیروند ،آنها دنیای کودکی بزرگی دارند که ما باید با کمک شما مسئولان از آنها حمایت کنیم.

مددیاران این مرکز نیز ضمن ابراز خشنودی بخاطر توجه و حضورمدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این مرکز، این اقدام را موجب تقویت روحیه و انگیزه خود برای ادامه تلاش‌ها و ارائه خدمات به کودکان این دیار دانستند.

گفتنی است جمعیت مستقل و هوشمند امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) نخستین بار توسط دانشجویان کلاس های رهیافتی به درون که استاد شارمین میمندی نژاد موسس و مبتکر آن می باشد، تاسیس شده است. دانشجویان این کلاس ها پس از آنکه به خودباوری در زمینه امداد رسانی اجتماعی رسیدند و این کار را به عنوان یک وظیفه برای خویش دانستند ، دست به انجام فعالیت های اجتماعی در خصوص کمک به کودکان و زنان نیازمند در جامعه زدند.

در حاشیه این مراسم برای بچه های این مرکز برنامه های طنز و تردستی اجرا شدکه از استقبال پرشور و شعف کودکان برخوردار شد.

 درپایان این بازدید، نیز محمدرضا پیرنیا به کودکان و کارکنان موسسه گل و هدایایی را به رسم یادبود تقدیم کرد.