زمان : 05 Khordad 1396 - 20:43
شناسه : 137547
بازدید : 4691
 رکورددار یزدی روپایی ایران پیشنهاد 15 میلیارد ریالی امارات را رد کرد رکورددار یزدی روپایی ایران پیشنهاد 15 میلیارد ریالی امارات را رد کرد محمد حسین حسینی فهرجی رکورددار یزدی روپایی ایران پیشنهاد 15 میلیارد ریالی کشور امارات را برای پذیرش تابعیت و سکونت دائمی در این کشور رد کرد.


محمد حسین حسینی فهرجی رکورددار یزدی روپایی ایران پیشنهاد 15 میلیارد ریالی کشور امارات را برای پذیرش تابعیت و سکونت دائمی در این کشور رد کرد.
حسینی فهرجی  علت رد این پذیرش را عشق و دلبستگی عمیق خود به میهن اسلامی ذکر کرد و گفت: به هیچ وجه حاضر به حضور در کشور دیگر و ادامه فعالیت ها نمی باشم .
وی ادامه داد: در ایران اسلامی زمینه های خوبی برای فعالیت و ارتقا وجود دارد که با همت و همراهی مسئولان بدون شک دیگر نیازی برای حضور در کشور دیگر و ادامه فعالیت نمی بینم .
قهرمان روپایی ایران در ادامه خاطر نشان کرد: برای موفقیت و رسیدن به قله های بالاتر باید همواره در قالب یک برنامه مدون به تمرین و تلاش مضاعف مشغول بود و لحظه ای دست از آن برنداشت.
حسینی فهرجی گفت: هم اکنون روزی هشت الی 10 ساعت شامل تمرین عمومی و اختصاصی دارم و روپایی نیز به مدت سه ساعت و یک ساعت هم طناب زنی می کنم.
وی هدفش را زدن رکورد 30 ساعت روپایی و ثبت در کتاب گینس عنوان کرد و اظهار داشت : برای تحقق این امر به همراهی و حمایت جدی مسئولان اجرایی و ورزشی نیاز جدی است.
رکورد دار روپایی ایران تصریح کرد: آخرین رکورد 9 ساعت روپایی بدون استراحتی که انجام دادم مربوط به ورزشگاه آزادی و قبل از مسابقه بین 2تیم استقلال و پرسپولیس است که در قالب 81 دور در پیست این ورزشگاه به مسافت 31 کیلومتر انجام گرفت .
حسینی گفت: هدفم در آینده زدن رکورد 15 ساعت بدون استراحت در روز است که امیدوارم با تمرین بیشتر و همراهی و حمایت مسئولان و حامی مالی در استان یزد انجام گیرد.
وی رکورد های ثبت شده خود را تاکنون شامل رکورد یک کیلومتر ، پنج کیلومتر ، 20 کیلومتر ، رکورد هشت ساعت و 9 ساعت بدون استراحت ذکر کرد .
قهرمان یزدی روپایی ایران همچنین از زدن رکورد 20ساعت بزودی در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد بتواند با تحقق آن یک افتخار دیگر برای این دیار و جامعه ورزش استان خلق کند.
محمد حسین حسینی فهرجی 25 ساله اهل و ساکن روستای فهرج از توابع بخش مرکزی یزد است .فهرج با سه هزار نفر جمعیت در 15 کیلومتری یزد قرار دارد .