زمان : 31 Ordibehesht 1396 - 16:43
شناسه : 137379
بازدید : 24420
با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری از رابطین خبری جمعیت هلال احمر تقدیر شد با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری از رابطین خبری جمعیت هلال احمر تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه و شروع هفته ارتباطات و روابط عمومی طی جلسه ای با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری ، مدیرعامل و مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان از مسئولین روابط عمومی و رابطین خبری شعب جمعیت هلال احمر استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل هلال احمر استان هدف از برگزاری این جلسه را در مرحله اول اهمیت دادن به جایگاه روابط عمومی در جمعیت و تاکید بر تداوم همکاری مسئولین و رابطین خبری شعب در انعکاس به موقع اخبار فعالیتها و عملکرد شعب به مرکز استان بیان نمود.

عباس احدپور در ادامه از حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری و مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر در این جلسه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سبحانیان فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به حاضرین تبریک گفت. وی با اشاره نقش مهم و بسزای روابط عمومی جایگاه حساس آن را همچون پیشانی و تابلویی که معرف یک سازمان میباشد بیان نمود.

حجت الاسلام سبحانیان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت انسان را اهمیت دادن به فریضه الهی نماز و یاد خدا بودن در تمام زمینه ها دانست و مشارکت عمومی مردم در انتخابات سرنوشت ساز 29 اردیبهشت را خواستار شد.

داود پاک طینت نیز ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی در خصوص تهیه و انعکاس سریع اخبار در مواقع بروز حادثه و بحران که مرتبط با فعالیتهای هلال احمر میباشد و جلوگیری از هرگونه شایعه پراکنی و نشر اخبار کذب توضیحاتی را بیان نمود.

وی رادیو را بعنوان موثرترین و کارآمدترین رسانه جمعی در مواقع بحران معرفی نمود. پاک طینت با اشاره به اهمیت روز 29 اردیبهشت ماه ، حضور و مشارکت مردم را به پای صندوقهای رای گیری بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست.

دراین جلسه داود پاک طینت به عضویت داوطلب جمعیت هلال احمر استان درآمد. و در پایان از 5 رابط خبری فعال و برتر شعب جمعیت هلال احمر استان تقدیر بعمل آمد.