زمان : 30 Ordibehesht 1396 - 22:56
شناسه : 137329
بازدید : 10284
برنامه های حوزه شهرسازی در جهت پيشرفت و افزایش کیفیت طرح های شهری مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان یزد خبر داد برنامه های حوزه شهرسازی در جهت پيشرفت و افزایش کیفیت طرح های شهری در راستای وظیفه ذاتی حوزه شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در سال گذشته بخشی از طرح های توسعه شهری استان یزد را به نتیجه رساند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد به نقل از خانم دکتر نوکار، مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل، با پیگیری های مستمر و تلاش های  کارشناسان  این حوزه  توانستیم  طرح تفصیلی  شهر اردکان را به سرانجام  برسانیم که  و این طرح ابلاغ شده و در مرحله اجرا می باشد.
نوکار در خصوص طرح تفصیلی  شهر یزد افرود: این نوید را به شهروندان یزدی می دهم  که طرح تفصیلی شهر یزد مراحل تصویب خودش  را سپری کرده و در آستانه ابلاغ می باشد  و انشالله به زودی ابلاغ  خواهد شد وی درخصوص طرح تفصیلی میبد نیز که مراحل بررسی و تصویب آن طولانی شده بود خاطر نشان کرد  این طرح با پیگیری های فراوان به مرحله تصویب در کمیسیون ماده 5 رسیده  و امیدواریم به زودی نهایی شود.
نوکار افزود: برخی این طرح ها سالها درمسیر تهیه، بررسی و تصویب  معطل مانده بودند و بعضا به کندی پیش می رفت. خوشبختانه در پی حضور جناب آقای دکتر نقصان محمدی  و توجه و حمایت های ایشان، این طرح ها به سرانجام رسید و برخی از آنها ابلاغ  گردید و بعضا در شرف ابلاغ است.
وی درخصوص سایر برنامه های این حوزه افزود: شفاف سازی در مصوبات و تصمیمات شهری و امکان دسترسی همگان به این مصوبات و همچنین امکان دسترسی شهروندان به آرشیو اطلاعات طرحهای توسعه و عمران مصوب استان از طریق سایت اداره کل راه و شهرسازی استان به آدرس www.Yazdrud.ir  فراهم شده است  که مبین آن می باشد که اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در راستای اجرای قانون دسترسی آزاد به اطلاعات  پیش قدم بوده است.
مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: ساماندهی و نظم در روند کمیسیونهای تخصصی این حوزه و همچنین تسریع در صدور نتایج درخواست های واصله از سوی شهرداری در زمینه های مختلف طرح های شهری از سری اقداماتی بوده که مدیریت شهرسازی با یک نظم بخشی خاصی عملیاتی نموده و درصدد افزایش رضایت ارباب رجوع می باشد.