زمان : 25 Ordibehesht 1396 - 14:36
شناسه : 136945
بازدید : 31937
آئین تکریم و معارفه مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه  در جمعیت هلال احمر استان یزد آئین تکریم و معارفه مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ با حضور نمایندگان محترم دفتر ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان و جمعی از مدعوین آئین تکریم حجت الاسلام  اخوان سیگاری و معارفه حجت الاسلام  سبحانیان  به عنوان مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان  در سالن آمفی تئاتر جمعیت هلال احمر برگزار گردید. شروع این مراسم با تلاوت  آیات  قرآن و سرود  جمهوری اسلامی همراه شد  . مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن عرض خیر مقدم  خدمت  مهمانان  از زحمات  چندین ساله  حجت الاسلام و المسلمین اخوان سیگاری  در جمعیت  تقدیر وتشکر نموده  و افزود در این مدت  اندکی  که در خدمت این بزرگوار  بوده ام  درس های زیادی آموخته و از تجربیاتشان  بهره  برده ام.

 در ادامه این مراسم  حجت الاسلام و المسلمین  اخوان سیگاری از  همکاری پرسنل  جمعیت هلال احمر استان در طی این مدت چند سال تقدیر و تشکر به عمل آورد.

حجت الاسلام  زاهدی  معاون فرهنگی  وآموزشی  حوزه نمایندگی  ولی فقیه  در جمعیت  هلال احمر  با اشاره  به اخلاق  و رفتار مناسبت و پرهیز از دروغ گویی و نهادینه نمودن این رفتار  در خانواده ها  و آموزش  و تربیت  فرزندان به راست گویی ،  والدین  را مهمترین رکن و الگوی تربیت  فرزندان  برشمرد . وی در پایان  سخنانش  از زحمات حجت الاسلام و المسلمین  اخوان سیگاری  در طی مدت  تصدی  مسئولیت  دفتر نمایندگی  ولی فقیه  در جمعیت هلال احمر  استان  تقدیر و تشکر نمود.

 حجت السلام  والمسلمین ذاکری معاون نظارت در اموراستان ها  همکاری و هماهنگی  واحد های  جمعیت  استان  در اجرای  برنامه ها  را با  حجت الاسلام  و المسلمین  سبحانیان خواستار شد.

در پایان  این مراسم  متن تقدیر نامه حجت الاسلام و المسلمین  معزی  خطاب به  حجت الاسلام و المسلمین  اخوان سیگاری و حکم مسئولیت  حجت الاسلام  و المسلمین  سبحانیان  توسط  مجری  قرائت و تقدیم گردید  و هدایایی  توسط  روسای  شعب و معاونین  جمعیت استان  به منظور  تقدیر  از حجت الاسلام اخوان  سیگاری  تقدیم گردید.

اهدا لوح سپاس  به 5 نفر از جانبازان شاغل در جمعیت  استان نیز از برنامه های پایانی  این مراسم بود.