زمان : 22 Ordibehesht 1396 - 20:32
شناسه : 136804
بازدید : 7389
جهانگیری به قالیباف: جز خانه‌ام هرزمینی بود به نام شما جهانگیری به قالیباف: جز خانه‌ام هرزمینی بود به نام شما

بخش دوم آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد. در این بخش هر نامزد به یک سوال که براساس قرعه کشی انتخاب شده بود پاسخ داد.

جهانگیری در پاسخ به این سئوال که چه طرح و برنامه ای برای شکوفایی درون زا و ارتقای کیفیت خودروسازی در کلاس جهانی دارید؟ گفت: به آقای قالیباف می گویم، آمده بودی تخریب کنی اما به شما اطلاعات غلط می دهند. هر چیز جز خانه ای که در ان نشستم،  اگر می گویید زمینی دارم اعلام می کنم آن زمین برای آقای قالیباف باشد. ادب و اخلاق و صداقت هم چیز خوبی است.

وی افزود: 8 سال از همه پست ها کنار بودم، حتی در حد اداره کل مسئولیت نداشتم، سابقه من را شخم زدند اما زندگی من از این کاغذ سفید تر است، خیریه درست نکردم که به فرزندانم پول بدهم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: روزنامه کیهان تیتر زد «رئیس جمهور تا پایان دولت دهم بیکاری را برطرف می کند» سر دادن شعار ساده است. با برنامه بگویید چه کار می کنید.

وی ادامه داد: درون زایی هدف اقتصاد مقاومتی است، از تمام ظرفیت های برای شکوفایی باید استفاده شود، باید قطعه سازی، تحقیق و توسعه و توان خوبی که شکل گرفته با برند های دنیا مشارکت کنیم، در داخل تولید و محصول را به بازار جهانی صادر کنیم.